09 آذر 1400 - 11:26
با حضور خاندوزی و عشقی در مجلس انجام شد؛

بررسی سیاست دولت برای ساماندهی ارز ۴۲۰۰ تومانی و بورس

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس، نشست هم‌اندیشی امروز صبح مجلس با وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار را تشریح کرد.
کد خبر : ۱۲۸۶۲۲
image-20211130111737-1.png

به گزارش ایبِنا، حمیدرضا حاجی بابائی رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، در تشریح جلسه امروز صبح (سه‌شنبه ۹ آذر ماه) هم‌اندیشی نمایندگان برای اجرای سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری گفت: این نشست با حضور خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و عشقی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با هدف بررسی بایدها و نبایدهای دولت در وضعیت کنونی اقتصاد، سیاست دولت برای ساماندهی ارز ۴۲۰۰ تومانی و وضعیت بورس برگزار شد.


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس تصریح کرد: در این جلسه قرار بود، یک هماهنگی و همراهی در رابطه با سیاست های دولت برای اجرای یارانه‌ها و تصمیمات دولت در این خصوص ایجاد شود که وزیر اقتصاد و دارایی گزارش کاملی را برای نمایندگان ارائه کرد.


وی اظهار کرد: حدود ۲۰ نفر از نمایندگان مجلس در این جلسه سوالات، دغدغه‌ها و پیشنهادات خود را مطرح و در ادامه خاندوزی و عشقی ضمن پاسخگویی به سوالات، گزارشی از وضعیت آینده بورس، گمرک، بانک ها و سیاست‌های دولت را مطرح کردند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر