15 آذر 1400 - 11:50
معاون پارلمانی رییس جمهور:

لایحه بودجه یکشنبه آینده تقدیم مجلس می‌شود

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: لایحه بودجه در دولت نهایی شده است. قرار شد تعامل و هماهنگی بیشتری با کمیسیون برنامه و بودجه شود و یکشنبه آینده لایحه با حضور رییس جمهور تقدیم مجلس شود.
کد خبر : ۱۲۸۷۵۴
بودجه

به گزارش ایبِنا، سیدمحمد حسینی در نشست خبری امروز (دوشنبه - ۱۵ آذر) خود با بیان اینکه ما بر تعامل مجلس و دولت تاکید داریم، اظهار کرد: باید از حاشیه و مسایل تنش زا در رابطه بین دو قوا پرهیز کنیم تا دود برخی اختلافات به چشم مردم نرود.


وی ادامه داد: در رای اعتماد به وزرای پیشنهادی تعامل خوبی بین دولت و مجلس شکل گرفت؛ فقط وزیر آموزش و پرورش رای نیاورد که همیشه انتخاب وزیر برای این وزارتخانه با چالش و حساسیت همراه بوده است.


معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان اینکه دنبال قیاس با دولت قبل در تعامل با مجلس نیستیم، افزود: برخی نمایندگان که با رییس جمهور جلسه دارند اعلام می کنند حتی یکبار موفق نشدیم با رییس جمهور قبلی جلسه داشته باشیم. هر دو هفته چندین مجمع استانی برگزار شده است‌. تاکنون رییس جمهور با ۹ مجمع استانی جلسه داشته اند و همه نمایندگان این مجامع نظرات خود را اعلام کرده اند. در این صد روز رییس جمهور پنج بار در مجلس حضور یافتند.


حسینی خاطرنشان کرد: مصوبات مجلس بدون وقفه ابلاغ می شود و یک مورد هم نبوده که به تاخیر بیفتد. جلسات سران سه قوه هم منظم برگزار می شود. برنامه ریزی انجام شده، معاون اول با کمیسیون های مجلس دیدار خواهد داشت که جلسه اول با کمیسیون اقتصادی برگزار شده است.


وی گفت: لایحه بودجه در دولت نهایی شده است. قرار شد تعامل و هماهنگی بیشتری با کمیسیون برنامه و بودجه شود و یکشنبه آینده لایحه با حضور رییس جمهور تقدیم مجلس شود.

برچسب ها: مجلس لایحه بودجه
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر