19 آذر 1400 - 09:04

قیمت باثبات دلار در هفته جاری

قیمت دلار در هفته جاری بدون تاثیرگرفتن از اخبار دچار تغییر چندانی نشد و ثبات را حفظ کرد.
کد خبر : ۱۲۸۸۳۷
دلار و یورو

به گزارش ایبِنا، قیمت دلار در هفته جاری با ثبات تقریبی در طول هفته دنبال شد و براساس اعلام سایت صرافی ملی تغییر چندانی در آن روی نداده است.


براساس اعلام سایت صرافی ملی در ۱۳ آذر ۱۴۰۰، قیمت دلار برای خرید ۲۷۴۲۳ تومان و برای فروش ۲۷۹۷۶ تومان، همچنین قیمت یورو برای خرید  ۳۱۶۸۴ تومان و برای فروش ۳۲۳۲۴ تومان بوده است.


سایت صرافی ملی، قیمت خرید دلار را در روز ۱۴ آذر ۱۴۰۰ معادل ۲۷۳۳۰ تومان و فروش آن را ۲۷۸۸۲ تومان، همچنین قیمت خرید یورو ۳۱۵۳۱ تومان و فروش ۳۲۱۶۷ تومان اعلام کرد.


در ۱۵ آذر ۱۴۰۰ هم براساس اعلام سایت صرافی ملی، قیمت دلار برای خرید ۲۷۲۷۳ تومان برای فروش ۲۷۸۲۳ تومان و قیمت یورو برای خرید ۳۱۴۳۱ تومان و برای فروش ۳۲۰۶۶ تومان بوده است.


۱۶ آذرماه ۱۴۰۰ هم طبق اعلام سایت صرافی ملی، قیمت دلار برای خرید ۲۷۲۷۳تومان و برای فروش ۲۷۸۲۳ تومان، قیمت یورو نیز برای خرید ۳۱۴۰۸ تومان و برای فروش ۳۲۰۴۲ تومان بود.


قیمت دلار برای خرید و فروش در ۱۷ آذر ۱۴۰۰ نیز براساس سایت صرافی ملی، ۲۷۲۲۷ تومان و ۲۷۷۷۷ تومان، قیمت یورو نیز برای خرید و فروش ۳۱۴۰۸ تومان و ۳۲۰۴۲ تومان بوده است.


۱۸ آذر ۱۴۰۰ نیز در سایت صرافی ملی، قیمت دلار برای خرید ۲۷۲۲۷ تومان و برای فروش ۲۷۷۷۷ تومان، قیمت یورو برای خرید ۳۱۴۰۸ تومان و برای فروش ۳۲۰۴۲ تومان اعلام شد.


لازم به یادآوری است که در هفته جاری پیش‌بینی نشریه اکونومیست درباره قیمت دلارو در شرایطی که تیم مذاکره کننده ایران برای انجام مذاکرات دوره جدید دروین به سرمی‌بردند، بسیار مورد توجه قرار گرفت. اکونومیست در این گزارش خود اعلام کرده بود که نرخ دلار در سال ۲۰۲۲ در ایران به ۲۰ هزار تومان می‌رسد و در سال ۲۰۲۳ باز هم کاهش پیدا می‌کند و ۱۸ هزار تومان خواهد شد.

برچسب ها: دلار صرافی
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر