23 آذر 1400 - 15:10
در گفتگو با ایبِنا مطرح شد؛

افت قیمت سکه به دلیل کاهش نرخ دلار

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر، از کاهش نسبی قیمت‌ها در بازار طلا و سکه تهران و رسیدن حباب سکه به رقم ۴۴۰ هزار تومان خبر داد.
کد خبر : ۱۲۸۹۷۱
سکه

محمد کشتی آرای نایب رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر در گفتگو با خبرنگار ایبِنا در خصوص جدیدترین قیمت ها در بازار امروز (سه شنبه ۲۳ آذرماه ۱۴۰۰) طلا و سکه با اشاره به روند کاهشی نرخ ارز اظهار داشت: در حال حاضر هر اونس طلا با ثبات نسبی در محدوده ۱۷۸۵ دلار قرار دارد. در این میان همسو با افت نسبی نرخ ارز، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) به رقم ۱۳ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان رسیده است. همچنین هر قطعه سکه تمام طرح قدیم ۱۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است که نسبت به روز قبل، ارزان تر است.


به گفته کشتی آرای، هر نیم سکه امروز به رقم ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و هر ربع سکه به رقم ۳ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان رسیده است. همچنین هر سکه یک گرمی بانک مرکزی نیز در حال حاضر،  ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است. هر مثقال طلای آب شده در بازار امروز به رقم ۵ میلیون و ۵۷۶ هزار تومان رسیده و یک گرم طلای ۱۸ عیار نیز یک میلیون و ۲۸۷ هزار تومان قیمت گذاری شده است.


نائب رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر در پایان افزود: حباب سکه امامی در بازار امروز، به رقم ۴۴۰ هزار تومان رسیده است.

برچسب ها: سکه قیمت سکه
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر