25 آذر 1400 - 13:57
امام جمعه زنجان:

عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران دلگرم کننده است

آیت الله خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان و امام جمعه زنجان عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران را در مدت ۱۴ سال فعالیت خود بسیار دلگرم‌کننده دانست و بر مغتنم شمردن فرصت خدمت به همنوعان تأکید کرد.
کد خبر : ۱۲۹۰۰۳
امام جمعه زنجان

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، حسن خانمحمدی مدیر شعب این بانک در استان زنجان به مناسبت ۲۲ آذر مصادف با چهاردهمین سالروز تأسیس بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، در دفتر نماینده ولی فقیه در استان زنجان و امام جمعه زنجان حضور یافت.


خانمحمدی به تبیین عملکرد بانک در بخش‌های مختلف طی ۱۴ سال فعالیت پرداخت و آمارهای مختلفی را از فعالیت‌های بانک ارائه کرد.


در ادامه آیت‌ الله خاتمی ضمن تبریک گفتن سالروز تأسیس بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و اعلام رضایتمندی عموم مردم از خدمات، تسهیلات و نوع رفتار کارکنان این بانک با مشتریان، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران را پناهگاه نیازمندان جامعه دانست.


امام جمعه زنجان با استماع آمار عملکرد بانک در مدت ۱۴ سال فعالیت پر ثمر، آمارهای اعلامی توسط مدیر شعب استان را بسیار دلگرم‌کننده دانست و بر مغتنم شمردن فرصت خدمت به همنوعان تأکید کرد.


تقدیر نماینده مجلس از عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران


همچنین سید مرتضی خاتمی نماینده مردم شهرستان‌های ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی به دلیل رضایتمندی از عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در بین مردم، در قالب لوح سپاس از خانمحمدی مدیر شعب بانک مهر ایران استان زنجان تقدیر کرد.


در بخشی از پیام تقدیر ایشان آمده است: «بدین وسیله ضمن تقدیر از همکاری‌ها و تعاملات صمیمانه حضرت‌عالی در امر اعتبارات حوادث غیر مترقبه و تحقق اهداف طرح ویژه بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی، این لوح به رسم احترام و اکرام به حضورتان تقدیم می‌شود.»

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها