27 آذر 1400 - 16:55
مدیرعامل بانک کارآفرین:

کم اشکالترین ترازنامه بانکی را داریم

مدیرعامل بانک کارآفرین گفت: بررسی آمارهای مختلف از عملکرد بانک کارآفرین که به تائید بانک مرکزی نیز رسیده است نشان می‌دهد بانک کارآفرین یکی از کم اشکال‌ترین ترازنامه‌ها را در شبکه بانکی داراست.
کد خبر : ۱۲۹۰۶۹
لوگوی بانک کارآفرین 2

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین؛ مدیرعامل بانک کارآفرین با اشاره به آمار و ارقام های اعلام و تائید شده بانک مرکزی گفت: بررسی آمارهای مختلف از عملکرد بانک کارآفرین که به تائید بانک مرکزی نیز رسیده است نشان می دهد بانک کارآفرین یکی از کم اشکال ترین،کم ایراد ترین ترازنامه در شبکه بانکی هستیم.


احمد بهاروندی مدیرعامل بانک کارآفرین در جمع روسای شعب بانک با بیان مطلب فوق افزود:  ارائه اطلاعات و آمار شفاف از عملکرد بانک و همچنین ارائه خدمات مناسب از سوی همه همکاران بانک کارآفرین موجب شده تا برند بانک به عنوان بانکی شفاف شناخته شود.


وی با  بیان این که برخی از شاخص های ثبت شده برای بانک جای تایید و تقدیر دارد به شاخص NPL بانک  اشاره کرد و گفت:  در شبکه بانکی بانک های بزرگ و متوسطی هستند که  شاخص NPL آنها به ۲۵-۳۰ درصد هم می رسد اما این عدد برای بانک کارآفرین ۳.۸ درصد است که بسیار عدد خوبی است .این امر در سایه تلاش هایی زیادی که از سوی همکاران واحد حقوقی و شعب انجام شد به دست آمده  است.


مدیرعامل بانک کارآفرین در ادامه با اشاره به تاکیدات اخیر مبنی بر عدم تملیک کارخانه های تولیدی به واسطه بدهی های بانکی گفت:یاد ندارم در بانک کارآفرین کارخانه یا واحد تولیدی به واسطه اقدام حقوقی تعطیل شده باشد و این یکی از افتخارات بانک کارآفرین است.


وی با اشاره به اینکه موضوع حمایت از تولید در بانک کارآفرین، محدود به مدت اخیر و دستورات مقام محترم ریاست جمهوری نبوده بلکه از سالهای پیش و حتی در زمانی که هنوز رأی وحدت رویه شماره۷۹۴ هیأت عمومی دیوان عالی کشور مورخ ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ در خصوص لزوم رعایت نرخ های مصوب شورای محترم پول و اعتبار در عقود بانکی صادر نشده بود، پیگیر می شد، افزود: این بانک مسیر تعامل سازنده با مشتریان تولید کننده خود را در پیش گرفته و در سالهای اخیر به حرکت در این مسیر حمایتی و رفع موانع موجود، با ارائه طرح های گوناگون تسهیلاتی سرعت بخشیده است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر