28 آذر 1400 - 13:40

برگزاری آیین تکریم و معارفه اعضای جدید هیات مدیره بانک کشاورزی

آیین تکریم و معارفه اعضای جدید هیات مدیره بانک کشاورزی برگزار و طی آن ، محسن صفدری، وهب متقی نیا و فریدون بهبهانی به سمت اعضای جدید هیات مدیره بانک کشاورزی معرفی شدند.
کد خبر : ۱۲۹۰۸۹
بانک کشاورزی

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، آیین تکریم و معارفه اعضای جدید هیات مدیره بانک کشاورزی امروز یکشنبه ۲۸ آذر با حضور سید عباس حسینی معاون بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی، عباس مرادپور مدیرکل دفتر امور بانکی و بیمه این وزارتخانه، مدیرعامل، رئیس واعضای هیات مدیره بانک کشاورزی، معاونان مدیرعامل، روسای ادارات کل ، مدیران شعب بانک در استان ها و همچنین شرکت های وابسته به بانک کشاورزی در این بانک برگزار شد.


بر اساس این گزارش، در این مراسم روح اله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی، با اشاره به موفقیت های این بانک در انجام رسالت خود مبنی بر تامین مالی برای رونق تولید در بخش کشاورزی و حمایت از تامین امنیت غذایی کشور در سال های اخیر، اظهار داشت: بانک کشاورزی علاوه بر این که در ارائه خدمات معمول بانکی پیشرو است، با طراحی و اجرای کشاورز کارت، دامدار کارت و سامانه بازارگاه کشاورزی توانسته است شرایطی ایجاد کند تا کشاورزان و روستاییان از ابزارهای روز دنیا برای تعاملات و تبادلات مالی خود استفاده  کنند.


خدارحمی تصریح کرد: در سال ۱۳۹۹ تعهد پرداخت تسهیلات مکانیزاسیون بانک کشاورزی ۲۵۰۰ میلیارد تومان بود ولی ۳۱۰۰ میلیارد تومان پرداخت کردیم و در سال جاری نیز تا این تاریخ در حال عبور از رقم ۳۰۰۰ میلیارد تومان اعطای تسهیلات هستیم.


وی خاطرنشان کرد: در سال جاری برنامه تجهیز منابع فراتر از حد انتظار پیش رفته است،  توازن بین منابع و مصارف برقرار است و هیچ گونه اضافه برداشت از بانک مرکزی نداشته ایم. همچنین با کمک بانک مرکزی توانستیم برای خرید به موقع گندم و تأمین ذخایر مالی مرتبط ، رقم بسیار بزرگی را در اختیار شرکت بازرگانی دولتی قرار دهیم.


خدارحمی در بخش پایانی سخنان خود گفت: از زحمات هیات مدیره پیشین بانک ،که بحمدالله درشمار چهره‌های برجسته نظام بانکی هستند و به خوبی توانستند در بانک ایفای نقش کنند ، قدردانی می کنم و برای اعضای جدید هیات مدیره که از مدیران لایق بانک هستند ، سربلندی در پیشگاه خدا و توفیق در خدمت به ملت بزرگ ایران را مسالت دارم.


این گزارش می افزاید: در این مراسم سید عباس حسینی معاون بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی، با بیان این که بانک کشاورزی بانکی اخلاق‌مدار و باشخصیت و از مردمی‌ترین بانک‌های کشور است که به یکی از شریف ترین اقشار جامعه یعنی کشاورزان خدمت می کند،  از همه مدیران و کارکنان بانک کشاورزی قدردانی کرد.


وی اظهار امیدواری کرد  بانک کشاورزی با استفاده از سیاست‌های تشویقی در کنار ملاحظات کارشناسی، بتواند بیش از پیش دغدغه‌های مردم را در زمینه های اقتصادی مرتفع و پرداخت تسهیلات را در مسیر تامین امنیت غذایی و رفع دغدغه‌های زیست ‌محیطی مرتبط با بحث غذا هدایت کند.


حسینی در ادامه سخنان خود در تشریح انتظارات دولت از بانک ها تاکید کرد: پایبندی به جهت گیری‌های دولت ، پایبندی به قوانین و مقررات و رعایت اصول حرفه ای ، ترویج نشاط و شادی از راه خدمت رسانی بهینه و جلب رضایت مشتریان، تعهد به پاکدستی و سلامت نفس، تعامل بدنه بانک با یکدیگر و با وزارتخانه‌ها و دولت و همدلی و همراهی برای ارائه خدمات بهتر و حل مشکلات مردم، ارتقای نیروهای پاکدست ، جوان ، توانمند و با لیاقت درکنار ارزش گذاری و احترام به پیشکسوتان، دغدغه مندی و ارائه نقطه نظرات اصلاحی برای تسریع فرآیندهای قانونی در مسیر نیل به اهداف مشترک، از جمله مواردی است که انتظار می رود مد نظر قرار گیرد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر