29 آذر 1400 - 14:32
دادستان کل کشور:

مردم فعلا در رمزارزها سرمایه‌گذاری نکنند

دادستان کل کشور از نامه‌نگاری با بانک مرکزی و مجلس برای تعیین و تکلیف ‎رمزارزها خبر داد.
کد خبر : ۱۲۹۱۲۶
منتظری

به گزارش ایبِنا، حجت الاسلام و المسلمین محمد جعفر منتظری در جمع خبرنگاران درباره ساماندهی وضعیت رمزارزها گفت: متاسفانه امروز رمزارزها موجب آسیب شده و عده‌ای از مردم به دلیل عدم توجه به عواقب آن دچار مشکل می‌شوند و احیانا توسط افراد کلاهبردار به دام می‌افتند.


منتظری با اشاره به پرونده کریپتولند بیان کرد: درباره رمزارزها مکاتباتی با بانک مرکزی و مجلس انجام دادیم تا وضعیت رمز ارزها را برای مردم مشخص کنند.


دادستان کل کشور ادامه داد: مردم تا زمانی که تکلیف رمز ارز به موجب قانون و از منظر قانونی مشخص نشده وارد سرمایه‌گذاری در این حوزه نشوند، زیرا بسیاری از مردم که در این معرکه وارد شدند، با مشکل روبه رو هستند.


منتظری بیان کرد: در صورت وجود مشکل سرمایه مردم از بین می‌رود و از سویی دیگر هم پرونده‌های متعدد در دستگاه قضایی تشکیل می‌شود.


منتظری با اشاره به دستور رئیس دستگاه قضا مبنی بر رسیدگی به تخلفات بورس اظهار کرد: کمیته مشترکی برای رسیدگی به موضوع بورس با هماهنگی سازمان بازرسی در حال شکل گیری است و در چارچوب مقررات، تکالیف و وظایف قانونی بصورت مشترک کار را انجام خواهیم داد و امیدوارم تا ظرف زمان معینی کار را به سرانجام برسانیم.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر