30 آذر 1400 - 10:07

افزایش میزان تولید آهن اسفنجی در هشت ماه منتهی به پایان آبان ماه

مدیرعامل شرکت احیا استیل فولاد بافت اعلام کرد: میزان تولید آهن اسفنجی در هشت ماه منتهی به پایان آبان ماه امسال به ۶۸۶ هزار و ۵۱۲ تن رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۷۰۳۲ تن افزایش داشت.
کد خبر : ۱۲۹۱۴۴
فولاد بافت

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، عطارد گودرزی گفت: افزایش تولید آهن اسفنجی در حالی محقق شد که تابستان امسال به علت قطع برق شبکه سراسری، خط تولید به مدت ۲۷ روز متوقف شده بود اما با تلاش پرسنل ساعی فولاد بافت، اهداف برنامه سالانه تولید در مدت مذکور محقق شد.


گودرزی درباره اقدامات انجام شده فولاد بافت در سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها گفت: با هدف تحقق شعار  امسال در سال ۱۴۰۰ مهم‌ترین رسالت این شرکت تولید حداکثری واحد احیا بوده که عملکرد تولید، نشان دهنده تحقق برنامه است. همچنین با خروج از فهرست صنایع آلاینده، گامی بلند در جهت تعهد به ایفای نقش مسئولیت‌های اجتماعی برداشتیم.


وی درخصوص اجرای فاز ۲ فولاد بافت گفت: اجرای پروژه احداث یک واحد تولید آهن اسفنجی با ظرفیت ۸۰۰ هزار تن در سال با جدیت در حال انجام است و تا پایان آبان ماه سال جاری ۳۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که اندکی از هدف برنامه جلوتر است.


گودرزی با بیان اینکه زمان اتمام پروژه فاز ۲ فولاد بافت اواخر سال ۱۴۰۱ پیش‌بینی شده است، افزود: تاکنون بیش از ۷۵ درصد تجهیزات آن سفارش‌گذاری شده و بر اساس برنامه‌ریزی و اقدامات انجام شده تا پایان امسال به پیشرفت فیزیکی ۵۲ درصد خواهیم رسید.


وی درباره حضور فولاد بافت در نمایشگاه‌های تخصصی صنعت فولاد اظهار کرد: شرکت در نمایشگاه ها همواره مزایای ویژه‌ای برای فولاد بافت دارد که از جمله آنها می‌توان دسترسی به طیف گسترده ای از محصولات و خدمات تولیدکنندگان داخلی و خارجی اشاره کرد.


گودرزی افزود: ارتباط بیشتر با تامین‌کنندگان مواد اولیه و تعامل با خریداران محصول، شناسایی آنها و سازندگان قطعات و تامین‌کنندگان تجهیزات از دیگر دستاوردهای حضور در نمایشگاه است. با حضور در نمایشگاه‌ها، دامنه تامین‌کنندگان افزایش می‌یابد و در نهایت می‌توان قطعات و تجهیزات را با کیفیت بالاتر و بهای کمتر تهیه کرد.


مدیرعامل شرکت احیا استیل فولاد بافت گفت: در سال جاری با همت کارکنان شرکت موفق به استقرار سیستم‌های مدیریت کیفیت، مدیریت ایمنی بهداشت و محیط زیست و مدیریت کیفیت آموزش شدیم و در این زمینه با اخذ گواهینامه‌های استاندارد داخلی و بین‌المللی، گامی بلند در جهت استانداردسازی سیستم برداشتیم.


گودرزی افزود: در حوزه فناوری و اطلاعات نیز، استقرار سامانه ارتباطی voip ، ایجاد بستر فیبر نوری، افزایش پهنای پاند نقاط گلوگاهی و تجهیز و راه اندازی کارگاه کامپیوتر از دیگر اقدامات امسال است. از دیگر موضوعات مورد اهتمام در سال جاری، می‌توان به انجام تعمیرات اساسی (اورهال) سالانه با تکیه بر دانش تخصصی کارکنان شرکت اشاره کرد.


وی اظهار کرد: اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل سازمانی، تاسیس باشگاه ورزشی، اجرای نظام ۵S ، پروژه ۶ سیگما و استقرار سیستم BI به منظور افزایش رضایت، توانمندسازی و بهبود بهره وری نیروهای انسانی شرکت نیز از سایر اقدامات در سال جاری است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر