03 دی 1400 - 15:22

قیمت دلار کاهشی شد

قیمت دلار در هفته جاری با تغییر چندانی روبرو نشد و روند کاهشی را تا اواخر هفته حفظ کرد.
کد خبر : ۱۲۹۱۹۹
دلار و یورو

به گزارش ایبِنا، براساس اطلاعات سایت صرافی ملی در روز ۲۷ آذر ۱۴۰۰   قیمت دلار برای خرید ۲۶۸۹۸تومان و برای فروش ۲۷۴۴۱تومان، همچنین قیمت یورو برای خرید ۳۰۱۹۸تومان و برای فروش ۳۰۸۰۸تومان بوده است.


سایت صرافی ملی، قیمت دلار را رروز ۲۸  آذر ۱۴۰۰  برای خرید ۲۶۸۹۸تومان و  برای فروش ۲۷۴۴۱تومان، همچنین قیمت یورو برای خرید ۳۰۱۹۸تومان و قیمت یورو برای فروش ۳۰۸۰۸تومان اعلام کرده است.


قیمت دلار بنا بر اعلام در سایت صرافی ملی در روز ۲۹ آذر۱۴۰۰  برای خرید ۲۶۸۵۸تومان و برای فروش ۲۷۴۰۱تومان، همچنین قیمت یورو برای خرید ۳۰۰۹۹تومان و قیمت یورو برای فروش ۳۰۷۰۷تومان است.


در سایت صرافی ملی، قیمت دلاردر روز ۳۰ آذر۱۴۰۰  برای خرید ۲۶۸۵۸تومان و برای فروش ۲۷۴۰۱تومان، همچنین قیمت یورو برای خرید ۳۰۰۹۹تومان و برای فروش ۳۰۷۰۷تومان اعلام شده است.


سایت صرافی ملی، قیمت دلار را در روز اول  دی ۱۴۰۰ برای خرید ۲۶۸۵۸تومان و برای فروش ۲۷۴۰۱تومان، همچنین قیمت یورو برای خرید ۳۰۰۶۹تومان و  برای فروش ۳۰۶۷۶تومان اعلام کرد. 


قیمت دلار در روز دوم دی ۱۴۰۰ برای خرید ۲۶۸۵۸تومان و برای فروش ۲۷۴۰۱تومان، همچنین قیمت یورو برای خرید  ۳۰۰۶۹تومان و برای فروش ۳۰۶۷۶تومان اعلام شد.
 

برچسب ها: دلار یورو
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر