05 دی 1400 - 08:15

پرداخت تسهیلات ازدواج بانک قرض‌الحسنه رسالت به اعضای صندوق هنر

با همکاری بانک قرض‌الحسنه رسالت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به اعضای صندوق اعتباری هنر تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج پرداخت می‌شود.
کد خبر : ۱۲۹۲۲۴
تسهیلات ازدواج بانک قرض الحسنه رسالت به هنرمندان

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی، رهیار مرکزی فرهنگ، هنر و گردشگری با اعلام این خبر گفت: بانک قرض الحسنه رسالت و صندوق اعتباری هنر با امضای تفاهم نامه همکاری در قالب دو طرح "شمیم و جوانه "به هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران عضو صندوق اعتباری هنر تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می نماید.

سعید توکل با اشاره به طرح شمیم افزود: در این طرح به افرادی که تاریخ عقد(ازدواج) آنها از ۱۴۰۰.۰۷.۰۱ به بعد باشد ۳۰ میلیون تومان تسهیلات ازدواج تعلق می‌گیرد.

به گفته وی اعطای این تسهیلات هیچ‌گونه ارتباطی به وام ازدواج بانک مرکزی ندارد و اعضای صندوق هنر علاوه بر امکان دریافت وام ازدواج  می‌توانند از این تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی نیز بهره‌مند شوند.

توکل همچنین به تسهیلات قرض‌الحسنه در قالب "طرح جوانه" اشاره کرد و اظهار داشت: در این طرح به افرادی که از ۱۴۰۰.۰۷.۰۱ به بعد صاحب فرزند شوند، تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی پرداخت می‌گردد.

رهیار مرکزی فرهنگ، هنر و گردشگری گفت: این تسهیلات با معرفی صندوق اعتباری هنر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به بانک قرض الحسنه رسالت پرداخت می‌شود و افراد می‌توانند برای دریافت اطلاعات تکمیلی درخصوص این تسهیلات به صندوق اعتباری هنر مراجعه کنند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر