06 دی 1400 - 11:00

استقبال از بانکداری دیجیتال با سامانه آ.بانک

درگاه یکپارچه ارائه خدمات بانکداری الکترونیک در قالب سامانه موبایلی «آ.بانک»‌ در بانک آینده رونمایی شد.
کد خبر : ۱۲۹۲۵۷
آ.بانک

به گزارش ایبِنا، بانک آینده از سامانه موبایلی «آ.بانک»‌ با حضور اعضای هیئت مدیره، هیئت عامل، جمعی از معاونان، مدیران، روسای شعب، مشتریان بانک آینده، اصحاب رسانه و مدیران شرکت الکترونیکی ارتباط فردا، رونمایی کرد.


این سامانه یکی از جدیدترین دستاوردهای  بانک آینده، به عنوان درگاه یکپارچه ارائه خدمات بانکداری الکترونیک به حساب می‌آید که در واقع  بانک دیجیتالی است که امکان استفاده از تمامی خدمات بانک آینده را به‌صورت یکپارچه بر بستر تلفن همراه امکان‌پذیر می‌سازد. «آ.بانک» مبتنی بر تامین امنیت کاربری، سادگی و به‌دور از پیچیدگی، خدمات دیجیتال بانک آینده را به مشتریان ارائه می‌کند.


 سامانه موبایلی فوق استفاده از تمامی خدمات بانک آینده مانند خدمات سپرده و کارت بانکی، تسهیلات بانکی، چک، باشگاه مشتریان، ایران‌کارت و سایر موارد را از یک اپلکیشن موبایل فراهم خواهد ساخت که برخی از این خدمات در حال حاضر فراهم شده و برخی دیگر در آینده نزدیک به این سامانه اضافه می‌شود. در صورت استفاده از این سامانه مشتریان محترم در یک محیط امن، ساده، راحت و به‌دور از پیچیدگی می‌توانند صفحه کاربری خودشان را، بسته به میزان استفاده از هر یک از خدمات، شخصی‌سازی کنند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها