13 دی 1400 - 12:29

مدیران جدید بانک کارآفرین منصوب شدند

مدیران بخش طرح و توسعه و منابع انسانی بانک کارآفرین تغییر کردند.
کد خبر : ۱۲۹۴۶۲
لوگوی بانک کارآفرین 2

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، با حکم دکتر احمد بهاروندی مدیرعامل بانک کارآفرین، دکتر مسلم بمان پور بعنوان مدیر طرح و توسعه و خانم شهره محمدیاری بعنوان مدیر امور سرمایه انسانی بانک کارآفرین منصوب شدند.


در مراسم تودیع و معارفه مدیران جدید بانک ، زهرا اسلامی مدیر سابق طرح و توسعه بانک کارآفرین ضمن این که تغییر و تحولات در بانک را منشا خیر و برکت برای بانک خواند ،گفت: ۹ سال پیش زمانی  که وارد بانک کارآفرین شدم مدیریت طرح و توسعه تازه شکل گرفته بود و خوشحالم که در این مدت توانسته ام در راستای برنامه ها و اهداف بانک قدم بر دارم.


تودیع خانم اسلامی


 وی  افزود:تمام  همکاران مدیریت طرح و توسعه از کارشناسان متخصص و توانمند بانک کارآفرین هستند که بعنوان سرمایه بانک شناخته می شوند و درمدت حضورم در این مدیریت سعی کردم تجربه ۳۰ساله بانکی ام را در اختیارشان قرار دهم تا بتوانند برای بانک منشا خیر و برکت باشند.


اسلامی ابراز امیدواری کرد که پس از این نیز شاهد موفقیت های بانک کارآفرین باشیم.


دکتر مسلم بمان پور مدیر طرح و توسعه بانک نیز در مراسم معارفه خود با اشاره به تجربه حضورش در بانک کارآفرین گفت: یکی از نقاط قوت بانک کارآفرین را نیروی انسانی بانک است . در طی۲۱ ماه گذشته که در بانک کارآفرین در بخش مدیریت آموزش و مدیریت ارزیابی عملکرد حضور داشتم، وجود همکاران متخصص موجب شد تا بتوانیم اقدامات مناسبی را انجام دهیم . قطعا حضور در مدیریت طرح و توسعه راه سختی است که در پیش رو دارم اما به پشتوانه نیروی انسانی توانمند بانک قطعا می توانیم در راستای اهداف و برنامه های بانک قدم برداریم.


معرفه بمان پور


در ادامه این مراسم شهره محمدیاری مدیر جدید سرمایه انسانی نیز با اشاره به برنامه های اجرا شده در بخش سرمایه انسانی در دو سال گذشته گفت: در حوزه سرمایه انسانی در دو سال گذشته عملکرد مثبتی داشتیم و شاهد تحولات خوبی بودیم و با توجه به رشدهای بانک در بخش سرمایه انسانی شاهد رضایت همکاران بودیم .


وی ادامه داد: امیدواریم با توجه به تجارب آقای موفق کارهای خوب و بهتری در این بخش برای همکاران انجام دهیم و با فراغ بال بیشتری در راستای اهداف بانک تلاش کنیم.


معارفه خانم محمدیاری


در این مراسم مهندس محمدرضا خورسندی رییس هیات مدیره بانک با تقدیر از زحمات خانم اسلامی، وی را یکی از مدیران سخت کوش و موفق بانک خواند و گفت: در ۹ سالی  از خدمات ایشان در بانک بهره بردیم همیشه ایشان را مدیری توانمند و سختکوش دیدم که در تمامی جلسات حضور داشت و برای رسیدن به اهداف و برنامه های بانک بسیار تلاش کرد.


مهندس مهدی سیف علی شاهی عضو هیات مدیره بانک نیز در تقدیر از زحمات خانم اسلامی مدیریت طرح و توسعه را از مدیریت های نفس گیر بانک خواند و گفت : خانم اسلامی تمام کارها را با جدیت دنبال می کردند و گاهی مدیران در مقابل پیگیری ها و حس مسولیت پذیری  ایشان کم می آوردند.


وی، خانم اسلامی را از مدیرانی خواند که نیروی انسانی متخصص تربیت می کند و افزود: از این جهت قدردان وی هستیم و امیدورایم که در همه زمینه ها موفق باشند.



تودیع و معارفه


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر