21 دی 1400 - 13:35

افزایش ۱۸۶درصدی گشایش اعتبارات اسنادی ریالی در بانک صنعت و معدن

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن اظهار کرد: میزان گشایش اعتبارات اسنادی ریالی در بانک صنعت و معدن در پایان ۹ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۸۶ درصد افزایش یافته است.
کد خبر : ۱۲۹۶۴۶
حسین عسکری

به گزارش ایبِنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، حسین عسکری گفت: میزان گشایش اعتبارات اسنادی ریالی توسط این بانک در ۹ ماهه نخست سال ۱۴۰۰ به بیش از ۱۳۲ هزار میلیارد ریال رسیده است.


عضو هیأت مدیره این بانک تاکید کرد: میزان گشایش اعتبارات اسنادی ریالی در مدت مشابه سال گذشته ۴۶ هزار میلیارد ریال و در ۱۲ ماهه سال پیش ۶۵ هزار میلیارد ریال بوده است.


وی ادامه داد: در تمامی معاملات، دو طرف معامله در قراردادهای خرید و فروش کالا به دنبال آن هستند که در مقابل تحویل کالا، ارائه سرویس و خدمات و یا دریافت وجه آن تضمین مالی و اعتباری کافی در دست داشته باشند که روش اعتبارات اسنادی این مهم را محقق می سازد و درجاتی از امنیت و کاهش ریسک را پدید می آورد.


این مدیر ارشد بانکی تصریح کرد: کمبود نقدینگی بنگاه‌های تولیدی برای تامین مواد اولیه و تجهیزات مورد نیاز، معضلی است که از طریق گشایش اعتبارات اسنادی ریالی می‌تواند تا حدودی مرتفع شودو بانک صنعت و معدن در تمامی نقاط کشور آمادگی دارد تا با ارائه این خدمت به یاری صنعتگران و معدنکاران بشتابد. 

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر