خودپردازهای ارزهای رمزنگاری شده نیازمند مقررات بیشتری هستند

گزارشی از دفتر پاسخگویی دولت ایالات متحده (GAO) ادعا کرده که دستگاه های خودپرداز ارزهای رمزنگاری شده به مقررات سخت گیرانه تری نیاز دارند.
کد خبر : ۱۲۹۶۵۲
خودپرداز

به گزارش خبرنگار بین الملل ایبِنا به نقل از راشاتودی، گزارشی از دفتر پاسخگویی دولت ایالات متحده (GAO) حاکی از تشدید شرایط ثبت نام برای کیوسک های ارزهای رمزنگاری شده است که عامل افزایش موارد قاچاق هستند. این سازمان که خدمات تحقیق و حسابرسی را برای کنگره ایالات متحده ارائه می کند، در مطالعه جدیدی که روز دوشنبه منتشر شد، پرداخت های ارزهای رمزنگاری شده را برای تسهیل قاچاق به دستگاه های خودپرداز ارز های رمزنگاری شده مرتبط می کند. در این گزارش آمده: با گسترش بازار ارزهای رمزنگاری شده، مقامات FBI گفتند که انتظار دارند شاهد افزایش استفاده از کیوسک‌های ارز مجازی برای مقاصد غیرقانونی شامل انواع قاچاق باشند.


 بر اساس گزارش دفتر پاسخگویی دولت ایالات متحده که استفاده از ارزهای رمزنگاری شده را در عملیات قاچاق جهانی بررسی کرده، این دستگاه های خودپرداز برای تراکنش های غیرقانونی به طور فزاینده ای محبوب می شوند. آنها نسبت به صرافی های ارزهای رمزنگاری شده مقررات کمتری دارند، به این معنی که ردیابی تراکنش های انجام شده از طریق کیوسک ها دشوارتر است.


این آژانس مدعی است که فقدان اطلاعات در مورد کیوسک ها و فعالیت های انجام شده از طریق آنها، تلاش های مجری قانون برای شناسایی و متوقف کردن مجرمان را متوقف می کند. به عنوان مثال، اگرچه اپراتورهای کیوسک باید در شبکه اجرای جرایم مالی (FinCEN) ثبت نام کنند، اما طبق قانون ملزم به گزارش منظم محل دستگاه های خودپرداز خود نیستند. دفتر پاسخگویی دولت ایالات متحده گفت که این توانایی آژانس‌های فدرال را برای شناسایی کیوسک‌ها در مناطق با جرایم مالی پرخطر، محدود می‌کند.


با اعمال مقررات سختگیرانه تر برای دستگاه های خودپرداز ارزهای رمزنگاری شده، آژانس ها فرصتی خواهند داشت که اطلاعات بیشتری در مورد مکان و استفاده از آنها داشته باشند که به شناسایی تراکنش های بالقوه غیرقانونی کمک می کند. این گزارش از شبکه اجرای جرایم مالی FinCEN و خدمات درآمد داخلی (IRS) خواسته تا شرایط ثبت نام برای کیوسک ها و صرافی های ارزهای رمزنگاری شده را بررسی نمایند. به گفته دفتر پاسخگویی دولت ایالات متحده  GAO، آژانس ها باید از این توصیه پیروی کنند. به طور کلی، بر اساس یافته‌های دفتر پاسخگویی دولت ایالات متحده GAO، یک چهارم تحقیقات مربوط به ارزهای رمزنگاری شده انجام شده توسط  خدمات درآمد داخلی و 85 درصد از تحقیقات توسط خدمات پستی ایالات متحده انجام شده است. در این گزارش آمده است: کارتل‌های قاچاق به‌دلیل ناشناس بودن ارز مجازی و به‌عنوان روشی کارآمدتر برای جابه‌جایی در مرزهای بین‌المللی، زیاد از ارزهای مجازی استفاده می‌کنند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر