22 دی 1400 - 12:32

حضور موسسه ملل در نمایشگاه تراکنش با دو شرکت فناوری اطلاعات

موسسه اعتباری ملل و شرکت های فناوری اطلاعات آن همراهان هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران هستند.
کد خبر : ۱۲۹۶۸۲
ملل

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی شرکت تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات ملل  همراهان هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران در غرفه ۴۷ آخرین محصولات و خدمات خود را به علاقمندان فناوری نوین مالی و بازدیدکنندگان این رویداد فناورانه معرفی خواهند کرد.


گفتنی است که: موسسه اعتباری ملل با دو شرکت فناوری اطلاعات  "شرکت تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات ملل" (فام) و "شرکت فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک ملل" (فام+) در این رویداد شرکت نموده و میزبان بازدیدکنندگان در غرفه ۴۷ هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران واقع در هتل لاله و مرکز آفرینش های کانون در روزهای ۲۱ و ۲۲ دی ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۹ الی ۱۸ هستند.


لازم به ذکر است که در این رویداد از دو خدمت جدید "متابانک" و نسخه جدید "هوش مصنوصی نرم افزار فام (روبوفام)" رونمایی خواهد شد.


هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران با سخنرانی بیش از ۱۰۰ نفر از مدیران و متخصصان و در قالب دوره تخصصی بانکداری نوین و میزگردها و نشست ها، کارگاه های معرفی محصول، بانکداری نوین، جشنواره چهره های ماندگار، جشنواره نوآوری و استارت آپی، تبلیغات محیطی، گفت و گوی B۲B و B۲Gو … برگزار و مدیران، متخصصان و کارشناسان صنعت مالی، بانکداری و فناوری‌های مالی در آن می توانند تبادل اندیشه و همفکری کنند.

برچسب ها: تراکنش موسسه ملل
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر