25 دی 1400 - 09:33
مدیرعامل بانک شهر:

کمک به توسعه کلانشهرها را در چارچوب قوانین و مقررات ادامه می دهیم

مدیرعامل بانک شهر با اشاره به برخی از ضوابط و مقررات بانک مرکزی، حاکم بر روابط این بانک و شهرداری ها به خصوص در پرداخت تسهیلات، بر عزم بانک در حمایت از طرح های توسعه ای مدیریت شهری تاکید کرد.
کد خبر : ۱۲۹۷۲۹
بانک شهر

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک شهر، دکتر سید محمد مهدی احمدی در حاشیه دیدار با شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: طی بیش از یک دهه فعالیت به عنوان بانکی محبوب در شبکه بانکی، همواره برای کمک به شهرداری ها در زمینه خدمت رسانی بهتر این نهاد اجتماعی به شهروندان پیش قدم بوده ایم.


دکتر احمدی با بیان اینکه خوشبختانه شاهد رشد روزافزون تعامل بانک و شهرداری ها طی ماه های اخیر هستیم ، گفت: البته در خصوص گسترش همکاری و توجه ویژه بانک به منافع سهامدارن؛ انتظار می رود شهرداری ها نسبت به تعهدات خود پایبند باشند.


وی با بیان اینکه بیشترین مطالبات بانک مربوط به تسهیلات دریافتی از سوی شهرداری ها می باشد، گفت: علیرغم اینکه این تسهیلات نقش مهمی در به سرانجام رسیدن طرح های کلان شهری در حوزه های مختلف داشته است؛ اما نباید بابت عدم توجه به بازپرداخت این تسهیلات ؛ بانک دچار مشکل شود.


مدیرعامل بانک شهر با بیان اینکه یکی از مهمترین دلایل موفقیت اجرای طرح ها و پروژه های شهری، ایجاد ارتباط قوی میان مدیران بانک و مدیران شهری در تمامی شهرهاست، تصریح کرد: این بانک تلاش کرده است اقدامات گسترده‌ای در زمینه هوشمندسازی شهرها انجام دهد.


دکتر احمدی با اشاره به درخواست شهرداری شیراز برای حمایت از راه اندازی کارت بلیت بانک شهر در ناوگان حمل و نقل درون شهری این کلانشهر ؛ گفت: برای این مهم نیز ضمن بررسی شرایط ، قطعا از هیچ کمکی به منظور تسهیل خدمات رسانی به شهروندان دریغ نخواهیم کرد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر