27 دی 1400 - 10:30

نماینده چهارمحال و بختیاری از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تقدیر کرد

احمد راستینه، نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در خانه ملت با ارسال نامه‌ای به دکتر سید سعید شمسی‌نژاد، مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از خدمات این بانک تقدیر کرد.
کد خبر : ۱۲۹۷۹۱
احمد راستینه

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، در متن این نامه آمده است:


«برادر ارجمند جناب آقای دکتر سید سعید شمسی‌نژاد


مدیریت محترم عامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران


با سلام و احترام


مدیریت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افتخار بزرگی است که پروردگار متعال آن را بر عهده کسانی قرار داده که با عمل خالصانه خویش در مسیر خشنودی و رضایت مردم گام برمی‌دارند.


بدین‌وسیله به شکرانه توفیق و پاسداشت همت وثیق حضرت‌عالی در حمایت و پشتیبانی از مردم شهیدپرور استان سرافراز چهارمحال و بختیاری، از حسن تدبیر و تلاش موفق جناب عالی و مدیران تحت امر آن بانک محترم به‌ویژه مدیر محترم شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان چهارمحال و بختیاری جناب آقای علی توکلی هفشجانی و همکاران محترمشان در ارائه خدمت ارزشمند و صادقانه کمال قدردانی و امتنان را به عمل می‌آید.


از درگاه ایزد منان دوام عزت و سلامت، توأم با موفقیت و خدمات صادقانه در راستای اهداف امام راحل عظیم‌الشأن (ره) و در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در ظل توجهات خاصه حضرت ولی عصر (عج) را برای همه عزیزان خدمت‌گزار در مجموعه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران مسئلت می‌نمایم.»

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر