سبقت رشد اشتغال حوزه رمزارزها از فناوری در آمریکا

آگهی‌های شغلی رمزارزها با عباراتی مانند بیت‌کوین، اتریوم، بلاک چین و رمزارز در ایالات متحده افزایش یافته است.
کد خبر : ۱۲۹۸۳۸
رمزارز

به گزارش ایبِنا به نقل از راشاتودی، گزارشی از لینک این (پلتفرم کسب و کار) نشان داد که در ایالات متحده از سال ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۱، رشد فوق‌العاده‌ ۳۹۵ درصدی در آگهی‌های شغلی مربوط به رمزارزها وجود دارد. به گفته این گزارش، مشاغل در رمزارزها در سال ۲۰۲۱ از رشد قیمت آن‌ها پیشی گرفت. بر اساس این تحقیق، صنعت رمزارز از صنعت فناوری پیشی گرفته و شاهد پیشرفت قابل توجهی بوده و تقریباً تعداد مشاغل خود را دو برابر کرده است.


لینک این گفت: هیچ صنعتی در سال ۲۰۲۱ گریزی از رمزارزها نداشته است. در حالی که بیشتر آگهی‌های شغلی در زمینه نرم‌افزار و امور مالی بودند، سایر صنایع نیز شاهد افزایش تقاضای ارز دیجیتال هستند. این خدمات شامل خدمات حرفه‌ای مانند حسابداری و مشاوره و همچنین بخش‌های سخت افزاری کارکنان و کامپیوتر می‌شود. قرار است رشد شغلی رمزارزها در سال ۲۰۲۲، با نیاز متخصصان برای کار با دارایی‌های دیجیتال، به دلیل افزایش تعداد شرکت‌هایی که با رمزارز و بلاک‌چین کار می‌کنند، ادامه یابد.


لینک این گفت که بزرگ ترین صرافی‌های ارزهای رمزنگاری شده کراکن، کوین بیس و بایننس مملو از جایگاه‌های شغلی بودند. حتی یک سرویس جدید برای کمک ارتباطی با شرکت‌های مختص بیت‌کوین اختصاص داده شده است.


مترجم: معصومه میرمعصومی

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر