03 بهمن 1400 - 17:01
گزارش ایبِنا از بازار ارز؛

قیمت دلار در صرافی ها کاهش یافت

معامله گران بازار ارز در دومین روز هفته شاهد افت نسبی شاخص ارزی هستند. این در حالی است که حضور هوشمندانه بازارساز، مانع از جولان سفته بازان و نوسان گیران شده است.
کد خبر : ۱۲۹۹۸۲
دلار

به گزارش خبرنگار ایبِنا؛ جدیدترین نرخ های اعلام شده در صرافی های بانکی و مجاز سطح کشور نشان می دهد که در معاملات امروز (یکشنبه سوم بهمن ماه ۱۴۰۰) بازار ارز، میانگین موزون نرخ خرید هر اسکناس دلار آمریکا از مردم در بازار ارز به رقم ۲۵۴۰۰ تومان رسیده است و در مقابل میانگین موزون نرخ فروش هر اسکناس دلار آمریکا در بازار ارز نیز با کاهش حدود ۱۶۰ تومانی نسبت به روز شنبه، به رقم ۲۵۶۶۹ تومان رسیده است. همچنین مقایسه نرخ امروز دلار نسبت به یکشنبه هفته قبل (بازه یک هفته ای) نیز نشان می‌دهد که بهای فروش هر اسکناس دلار آمریکا در طول یک هفته گذشته، حدود ۶۰۰ تومان ارزان‌تر شده است.


بر اساس این گزارش؛ در معاملات امروز، میانگین موزون نرخ خرید هر اسکناس یورو از مردم ۲۸۹۰۰ تومان تعیین شده است و در مقابل، میانگین موزون نرخ فروش هر اسکناس یورو به متقاضی دریافت ارز در بازار، به رقم ۲۸۹۸۷ تومان رسیده است. یورو نیز در بازه یک هفته اخیر، بیش از ۵۰۰ تومان ارزان تر شده است.


آخرین نرخ دلار و یورو در بازار متشکل ارز ایران 


بر اساس این گزارش، در معاملات امروز بازار متشکل ارزی در پایان معاملات، میانگین نرخ هر اسکناس دلار آمریکا در این بازار (تنها مرجع رسمی کشف نرخ نقدی ارز - اسکناس) با افت ۰.۱۲ درصدی نسبت به روز شنبه، به رقم ۲۵۴۷۴ تومان و نرخ هر اسکناس یورو نیز به رقم ۲۸۷۰۷ تومان رسیده است که نسبت به روز قبل، ۰.۲۱ درصد کاهش یافته است.


برچسب ها: نرخ ارز قیمت دلار
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر