04 بهمن 1400 - 13:37
امام جمعه سنندج:

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بانکی شرعی و اسلامی است

ماموستا «فایق رستمی» با تقدیر از خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: این بانک به معنای واقعی، بانکی شرعی و اسلامی است.
کد خبر : ۱۲۹۹۹۳
ماموستا فایق رستمی

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، «حسام‌الدین اسعدی» مدیر شعب استان کردستان با حضور در دفتر امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان کردستان با وی در خصوص همکاری‌های متقابل و خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به روحانیون و گسترش و اشاعه فرهنگ قرض‌الحسنه در سطح استان دیدار و گفت‌وگو کرد.


مدیر شعب استان کردستان در این جلسه ضمن تشریح اهداف و مأموریت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و نقش و جایگاه این بانک بزرگ به عنوان نخستین و بزرگ‌ترین بانک قرض‌الحسنه کشور و حمایت از مردم استان برای ارتقای معیشت مردم توضیحاتی ارائه کرد.


در ادامه، «ماموستا رستمی» امام جمعه سنندج و نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری ضمن تقدیر از خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به معنای واقعی بانکی شرعی و اسلامی است.


وی با بیان اینکه خدمت کردن در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران مقدس است، افزود: این بانک سنت‌های قرض‌الحسنه را گسترش می‌دهد و این امر نزد پرودگار بسیار با ارزش است. خدمت کردن در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران مساوی ثواب و کار خیر کردن است.


امام جمعه سنندج در پایان خاطرنشان ساخت: ارائه تسهیلات به مردم برای رفع نیازهای آن‌ها پاداشی معنوی نزد پرودگار دارد و علمای اسلامی در استان با تمام توان برای حمایت از این بانک گام برخواهند داشت.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر