سود شگفت‌انگیز سرمایه‌گذاری دویچه بانک

دویچه بانک گفت سود سهامداران برای سه ماه پایانی سال ۱۴۵ میلیون یورو (۱۶۲.۷ میلیون دلار) بوده است.
کد خبر : ۱۳۰۰۹۰
بانک دویچه

به گزارش ایبِنا به نقل از سی ان بی سی، روز پنجشنبه دویچه بانک، با افزایش درآمدهای این بانک سرمایه‌گذاری آلمانی، انتظارات بازار برای ثبت سود برای سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۱ را زیر پا گذاشت. این وام دهنده آلمانی گفت سود سهامداران برای سه ماه پایانی سال به ۱۴۵ میلیون یورو (۱۶۲.۷ میلیون دلار) رسید، که ششمین سود سه ماهه متوالی و تقریباً سه برابر سود آن برای مدت مشابه در سال ۲۰۲۰ است.


تحلیلگران انتظار زیان ۱۲۷.۵۸ میلیون یورویی را داشتند. سود خالص سه ماهه، سود خالص کل سال دویچه بانک را در سال ۲۰۲۱ پس از نیمه اول قوی سال به ۱.۹۴ میلیارد یورو رساند. این رقم از ۱۱۳ میلیون یورو در سال ۲۰۲۰ و بالاتر از پیش‌بینی ۱.۷۹ میلیارد یورویی تحلیلگران بود. تعدادی بانک‌های همتای این بانک در وال استریت، مانند جی پی مورگان و مورگان استنلی، درآمدهای فصلی ناامیدکننده‌ای را پشت سر گذاشته‌اند، زیرا هزینه‌های بالاتر و تعدیل درآمدها باعث کاهش حاشیه‌ سود شده است.


با این حال، بخش سرمایه‌گذاری دویچه بانک، شاهد افزایش درآمدهای فصلی تا ۱.۹ میلیارد یورو بود که ۱ درصد نسبت به سال قبل افزایش یافت، در حالی که کاهش ۱۴ درصدی معاملات با درآمد ثابت و ارز با رشد ۲۹ درصدی درآمدهای مبدأ و مشاوره جبران شد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر