11 بهمن 1400 - 14:34

خرید آنلاین بیمه موبایل و تبلت با پات لایف

امکان خرید آنلاین بیمه موبایل و تبلت از طریق اپلیکیشن پات لایف و #۷۸۸* فراهم شد.
کد خبر : ۱۳۰۲۰۵
ایران کیش

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی شرکت کارت اعتباری ایران کیش، سرویس خرید آنلاین بیمه موبایل و تبلت با همکاری شرکت کارت اعتباری ایران کیش و بیمه تجارت نو از طریق اپلیکیشن پات لایف و سامانه #۷۸۸* در دسترس است. کاربران پات لایف می‌توانند با ورود به بخش بیمه و انتخاب گزینه موبیمه، بر اساس مدل گوشی همراه و یا تبلت خود نسبت به خرید بیمه تجهیزات الکترونیکی (ویژه گوشی‌های همراه و دستگاه‌های تبلت) اقدام کنند.  همچنین لینک خرید بیمه موبایل و تبلت با شماره گیری کد دستوری #۸۱۸*۷۸۸* به راحتی در دسترس همگان است.


بیمه نامه تجهیزات الکترونیکی تجارت نو می‌تواند موبایل یا تبلت شما را در مقابل خسارت‌های احتمالی مانند شکستگی LCD ، نفوذ مایعات، آتش سوزی، نوسانات برق، سرقت با  شکست حرز و .... بیمه کند.


یکی از چالش‌های صدور بیمه برای تجهیزات الکترونیکی، صحت سنجی و اطمینان از سلامت این نوع تجهیزات در زمان ثبت بیمه است، که موبیمه (فروش آنلاین بیمه موبایل و تبلت) این مشکل را از طریق تست‌های مختلف در زمان خرید آنلاین و در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون نیاز به مراجعه حضوری مشتریان و خریداران جهت دریافت تائید سلامت تجهیزات الکترونیکی حل نموده است. این حرکت، حرکتی نو و جدید در صنعت بیمه کشور است و فروش بیمه نامه در بستر اپلیکیشن "پات لایف" درراستای همکاری‌های پِی‌تِک و اینشورتِک می‌باشد که با همدلی دو مجموعه ایران کیش و بیمه تجارت نو عملیاتی شده است.


اپلیکیشن پات لایف از طریق گوگل پلی، بازار و لینک  https://putlife.app/download/  قابل دانلود است.


همچنین از طریق لینک https://putlife.app/faq-bimeh/ می‌توانید پاسخ سوالات متداول بیمه موبایل و تبلت را مشاهده فرمایید.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر