12 بهمن 1400 - 16:30
با برپایی مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده؛

۴ عضو جدید هیات مدیره بانک ملت انتخاب شدند

با برپایی مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک ملت، چهار عضو جدید هیات مدیره این بانک برای مدت باقیمانده تا تیرماه ۱۴۰۲ انتخاب شدند.
کد خبر : ۱۳۰۲۶۱
بانک ملت

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک ملت، در این مجمع که با حضور نزدیک به ۶۲ درصد سهامداران و به ریاست بهروز خالق ویردی و نظارت حسین سلیمی و علیرضا خاتون زاده ابیانه نمایندگان سهامداران و منشی گری سیدناصر نورمحمدحسینی رییس اداره کل حقوقی بانک ملت و با حضور نماینده سازمان های بورس و اوراق بهادار و خصوصی سازی برپا شد، با رای اکثریت سهامداران، رضا دولت آبادی، عباس اشرف نژاد، مسعود نصر اصفهانی و سیدکاظم چاوشی به عنوان چهار عضو جدید هیات مدیره برگزیده شدند.


بر اساس این گزارش، از این پس هیات مدیره ۵ نفره بانک ملت با ترکیب رضا دولت آبادی، علیرضا لگزایی، عباس اشرف نژاد، مسعود نصر اصفهانی و سیدکاظم چاوشی به عنوان اعضای اصلی و حسین بهاری به عنوان عضو علی البدل تا تیرماه سال ۱۴۰۲ به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

بهروز خالق ویردی رییس مجمع در این مراسم از مرتضی نجف، بهمن اسکندری و محمدتقی صمدی اعضای پیشین هیات مدیره بابت تلاش های صورت گرفته در جهت تحقق اهداف بانک ملت، قدردانی کرد.

پیش از این، بانک مرکزی در نامه های جداگانه ای صلاحیت چهار عضو جدید را جهت عضویت در هیات مدیره بانک ملت، تایید کرده بود که با رای سهامداران، به ترکیب هیات مدیره این بانک خصوصی اضافه شدند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر