13 بهمن 1400 - 11:33

دیدار مدیرعامل بانک تجارت و مدیران صنایع خوزستان

مدیرعامل بانک تجارت همزمان با ایام الله دهه فجر درسال حمایت از تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها در سفر به استان خوزستان و در نشستی صمیمی، با مدیران صاحبان صنایع و مشتریان ارزنده این استان دیدار کرد.
کد خبر : ۱۳۰۲۸۲
دیدار با صنعتگران خوزستان

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، دکتر هادی اخلاقی فیض آثار در نشست مشترک با مدیران مشتریان ارزنده و شرکت‌های فعال در استان خوزستان که شامگاه دوازدهم بهمن ماه برگزار شد ضمن گرامی‌داشت ایام الله دهه فجر و چهل‌وسومین سال‌روز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تقدیر از حضور مشتریان ارزنده استان خوزستان در این جمع صمیمی گفت: ظرفیت‌های مغفول مانده‌ی فراوانی در اقتصاد نقاط مختلف کشور وجود دارد که می‌توان با توسعه، تکمیل و بهره‌برداری از آنها به پیشرفت کشور کمک کرد.


مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به برنامه‌های این بانک در سال حمایت از تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها خواهان تعامل بیشتر با بخش خصوصی شد و افزود: بانک تجارت آمادگی لازم را برای ارائه هر چه بیشتر خدمات ارزی و گشایش اعتبار اسنادی دارد.


دکتر اخلاقی اظهار داشت: نگاه بانک تجارت به اقتصاد کشور حمایت از اشتغالزایی و ثروت‌آفرینی برای استان‌های مختلف کشور است و شعب ما در استان خوزستان همچون مشاوری امین همواره آماده رسیدگی به امور مالی و بانکی فعالان اقتصادی این استان هستند. وی افزود: امیدوارم همکاری ما با توجه به تعامل بسیارخوب بین بانک و مشتریان ارزنده و صاحبان صنایع استان خوزستان در آینده ابعاد گسترده‌تری به خود گیرد.



حمایت از بخش خصوصی را وظیفه خود می‌دانیم


مدیرعامل با بیان اینکه بانک تجارت همواره در تلاش است تا با برنامه‌ریزی برای مشتریان خود از آنها حمایت کرده و توان عملیاتی آنها را در اجرای پروژه‌ها تقویت کند اضافه کرد: بانک تجارت به عنوان یکی از بانک‌های بزرگ کشور همواره ارتباط بسیار خوبی با مجموعه‌های بزرگ صنعتی و معدنی داشته و با اتکا به توان پرسنل حرفه‌ای و متخصص خود برای پاسخ به وفاداری مشتریان، متعهد و مکلف به انجام تعهدات است و ما در این راه بیش از پیش در مسیر حمایت از اسطوره های اقتصادی کشور تلاش خواهیم کرد.


مدیرعامل بانک تجارت چارچوب ارتباط بین بانک با صنایع را بر اساس تعامل بلند مدت و برنامه محور دانست و تاکید کرد: بانک تجارت از ابتدای فعالیت خود به عنوان یک بانک تخصصی برای ارائه خدمات به شرکت‌ها شناخته شده و افتخار داریم که امروز ظرفیت‌های بانک را با حداکثر توان برای ارائه خدمات به مجموعه شرکت‌های بخش خصوصی بسیج کنیم و آماده همکاری در قالب اعطای تسهیلات، گشایش اعتبارات اسنادی، خدمات بانکی و اعطای تسهیلات به کارکنان این شرکت‌ها هستیم.


دکتر اخلاقی فیض آثار با بیان اینکه سرمایه فاخری در مجموعه بانک به ویژه در زمینه دانش بانکی و تخصص خدمت‌رسانی به بازیگران صنعت پتروشیمی خلق شده است یادآور شد: افزایش سرعت خدمات و ارتقای سطح اطمینان شرکت نسبت به خدمات بانک بسیار حائز اهمیت است و تیم مدیریتی بانک تجارت همچنان پرتوان و پرتلاش خدمت‌رسانی را چه بسا بهتر از گذشته به انجام می‌رساند.


مدیران و صاحبان صنایع استان خوزستان در این مراسم ضمن تأکید بر افزایش همکاری با بانک تجارت، به ارائه دیدگاه‌ها و مشکلات خود پرداختند.


در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از کارآفرینان و تولیدکنندگان برتر استان خوزستان تقدیر شد.


مدیرعامل بانک تجارت در مدت حضور سه ماهه خود در این بانک با هدف حمایت از تولید و اشتغالزایی، قریب به 400 شرکت و واحد تولیدی را بازدید و به منظور رفع موانع تولید و توسعه فعالیت های مشترک با مدیران آنها دیدار و گفت‌وگو کرده است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها