13 بهمن 1400 - 14:40
اخلاقی در بازدید از شرکت نوین چوب:

حمایت از تولید افتخار بزرگ بانک تجارت است

مدیرعامل بانک تجارت همزمان با دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی در سفر به استان خوزستان از شرکت نوین چوب بازدید و با مدیران این مجموعه تولیدی دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر : ۱۳۰۲۹۱
بازدید مدیرعامل بانک تجارت از نوین چوب

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، هادی اخلاقی فیض آثار در بازدید از شرکت نوین چوب ضمن تبیین اقدامات و برنامه‌های انجام شده توسط بانک تجارت در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها تاکید کرد: بانک تجارت با هدف ایفای مسئولیت‌های حرفه‌ای و تخصصی خود با تمام امکانات و ظرفیت‌ها آماده حمایت از کارآفرینان و تولیدکنندگان محصولات ایرانی در سراسر کشور است.


دکتر اخلاقی با بیان اینکه شرکت نوین چوب از تولیدکنندگان خوشنام و مشهور کشور به شمار می‌رود افزود: حمایت از شرکت‌های ارزش آفرین و تولیدکننده کالای ایرانی افتخار بزرگی برای بانک تجارت است و همکاری ما نوین چوب نیز در همین راستا تعریف می‌شود.


مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به اهمیت کمک به توسعه اقتصادی استان خوزستان عنوان کرد: بانک تجارت در همین راستا همکاری‌های موفقی را با شرکت‌های پتروشیمی مستقر در این استان داشته و آماده هستیم این تعامل را با سایر شرکت‌ها از جمله نوین چوب بیش از پیش گسترش دهیم.


علی حمدانی مدیرعامل شرکت نوین چوب نیز با اشاره به سابقه‌ی حمایت‌های بانک تجارت از این شرکت گفت: بانک تجارت با نگاهی مثبت در این سال‌ها همواره به منظور رفع نیازهای پاک چوب در کنار ما حضور داشته و می‌خواهیم در برنامه‌های آتی این شرکت نیز بانک تجارت را همچنان همراه و هم‌قدم خود ببینیم.


حمدانی با اشاره به طرح‌های توسعه شرکت نوین چوب اظهار داشت: اخیرا با همکاری بانک تجارت فاز توسعه محصولات نوین چوب که موجب اشتغالزایی گسترده‌ای در استان خواهد شد احداث و تکمیل شده و قرار است بزودی و در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی افتتاح شود.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر