25 بهمن 1400 - 09:15
مدیرعامل بانک رفاه کارگران در آستانه ۲۲ بهمن

تجدید میثاق با آرمان های امام(ره) و انقلاب با نهضت خدمت رسانی

اسماعیل لله گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
کد خبر : ۱۳۰۵۷۰
بانک رفاه کارگران

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است:


فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک و تهنیت عرض می کنم. 


چهل و سه سال قبل در دوران سیاهی که استبداد و ظلم و ستم بر تمامی عرصه های زندگی اجتماعی سایه افکنده بود، مردمی آزاده و عدالت خواه با رهبری آن پیر فرزانه به پاخاستند، زنجیرهای استبداد را پاره کردند و طرحی نو درانداختند. انقلابی شکل گرفت که تمامی معادلات شرق و غرب، اندیشه ها و نظریه های تحلیلگران و مفسران سیاسی را به هم ریخت و سرانجام در بهمن ۵۷ به ثمر رسید.


بیش از چهار دهه قبل، ملت با اراده خویش مسیری را انتخاب کرد که با تکیه بر توان داخلی و به دور از وابستگی به شرق و غرب روی پای خود بایستد و با همه فراز و نشیب ها، اکنون در گام دوم انقلاب با پیروی از اندیشه های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مصمم تر از گذشته به آینده ای بهتر می اندیشد، اگر چه دسیسه و توطئه های بی شماری وجود دارد اما این انقلاب که با خون شهدای گرانقدر آبیاری شده است، می تواند این مراحل سخت را نیز پشت سربگذارد و بیش از گذشته در مسیر رشد، شکوفایی و بالندگی قرار گیرد. 


۲۲ بهمن فرصتی است برای تجدید میثاق با آرمان های امام، شهدا و انقلابی که در ۵۷ به ثمر نشست. مجموعه بانک رفاه کارگران ضمن گرامیداشت این ایام فرخنده و یاد و خاطره آن عزیز سفر کرده و شهدای راه وطن، تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا با حضور پررنگ در نهضت خدمت رسانی به هم وطنان و مشارکت در طرح ها و پروژه های اقتصادی و اشتغال زایی، وظیفه خود را به نحو شایسته ای در راه توسعه و آبادانی کشور ایفا کند.  
 
                                                                                                                                                                                                 اسماعیل لله گانی

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها