24 بهمن 1400 - 17:00
عضو هیات عامل بانک صنعت و معدن مطرح کرد؛

پیشتازی بانک صنعت و معدن در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸

عضو هیات عامل بانک صنعت و معدن گفت: این بانک در بین بانکهای عامل پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه با پذیرش و پرداخت به ۶۲ طرح رتبه برتر را دارد که در این طرح چهاربانک عاملیت پرداخت را برعهده دارند.
کد خبر : ۱۳۰۶۰۳
لوگوی بانک صنعت و معدن

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، عبدالرضا ولی‌الهی افزود: تاکنون ۶۳ طرح مشمول پرداخت تسهیلات بوده اند که از این تعداد ۶۲ طرح توسط  بانک صنعت و معدن پذیرش شده و در مرحله پرداخت تسهیلات قرار دارند.  


عضو هیات عامل بانک صنعت و معدن خاطرنشان کرد، این بانک تاکنون برای واحدهای تولیدی واجد  شرایط مبلغ ۱۰۷۳۶ میلیارد ریال تسهیلا ت را مصوب، که مبلغ ۳۳۳۱ میلیارد ریال آ ن پرداخت شده و بقیه نیز در هفته های آینده پرداخت خواهد شد.  


دارا بودن جواز تأسیس برای متقاضیان با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد، داشتن یکی از مجوزهای پروانه بهره برداری، گواهی فعالیت صنعتی و یا کارت شناسایی معتبر برای متقاضیان استفاده از تسهیلات بازسازی و نوسازی، دارابودن یکی از مجوزهای پروانه بهره برداری و گواهی فعالیت صنعتی یا کارت شناسایی معتبر برای متقاضیان استفاده از تسهیلات سرمایه در گردش از شرایط پرداخت این تسهیلات به متقاضیان است.  


براساس این گزارش اولویت اصلی پرداخت  تسهیلات مزبور با آن دسته از متقاضیان است که دارای مشکلات نقدینگی بوده و از این تسهیلات برای راه اندازی سریع، انجام نوسازی و بازسازی و تثبیت افزایش ظرفیت تولید و اشتغال یا تهیه مواد اولیه و تجهیزات لازم استفاده کنندکه پس از ثبت نام در سامانه بهین یاب وزارت صنعت،  معدن و تجارت و معرفی توسط سازمانهای صمت استانی به بانک های عامل پرداخت تسهیلات انجام می‌پذیرد.  

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر