29 بهمن 1400 - 11:58

پرونده طلا و سکه در هفته پایانی بهمن چگونه بسته شد؟

هفته پایانی بهمن ماه با افزایش انس طلا در بازارهای جهانی قیمت طلا و سکه با تغییراتی همراه بود که در نهایت در پایان هفته با روند کاهشی روبرو شد.
کد خبر : ۱۳۰۶۸۲
سکه و طلا

به گزارش خبرنگار ایبِنا، نخستین روز هفته هر انس طلا در بازارهای جهانی به قیمت ۱۸۶۰ دلار عرضه شد و قیمت سکه طرح قدیم ۱۱ میلیون ۷۰۰ هزار تومان، قیمت سکه طرح جدید ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزارتومان، نیم سکه ۶ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۷۰۰ هزارتومان و سکه‌های گرمی ۲ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان به فروش رسید. همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۱۹۷ هزارتومان و هر مثقال طلا ۵ میلیون و ۱۸۵ هزار تومان فروخته شد. 


یکشنبه ۲۴بهمن ماه، هر انس طلا در بازارهای جهانی ۱۸۶۰ دلار عرضه شد. هر قطعه سکه طرح قدیم ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، سکه طرح جدید ۱۲ میلیون و ۸۰ هزار تومان، نیم سکه ۶ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۷۵۰ هزارتومان و سکه گرمی ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱ میلیون و ۲۱۵ هزار تومان و هر مثقال طلا ۵ میلیون و ۲۶۲ هزار تومان به فروش رسید.


۲۵ بهمن ماه نیز قیمت سکه تمام طرح جدید ۱۲ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح قدیم ۱۲ میلیون تومان بود. همچنین هر گرم طلا ۱۸ عیار، یک میلیون و ۲۱۲ هزار ۶۵۴ تومان اعلام شد. نیم‌سکه، شش میلیون و ۷۵۰ هزار تومان در بازار معامله و قیمت ربع‌ سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب سه میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و دو میلیون و ۳۲۰ هزار تومان بود. 


۲۷ بهمن چهارشنبه، قیمت سکه امامی ۱۲ میلیون و ۸۰ هزار تومان و سکه طرح قدیم نیز ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله شد. قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۲۱۰ هزار تومان رسید. قیمت سکه گرمی هم دو میلیون و ۳۵۰ هزار تومان معامله شد.


پنجشنبه ۲۸ بهمن اما شاهد کاهش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه‌ بودیم. در این روز هر انس طلا در بازارهای جهانی به قیمت ۱۸۹۱ دلار عرضه شد و قیمت سکه طرح قدیم ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان،سکه طرح جدید ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزارتومان، نیم سکه ۶میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۳میلیون و ۷۵۰ هزارتومان و سکه‌های گرمی هم ۲ میلیون و ۳۰۰ هزارتومان به فروش رسید.


همچنین هر گرم طلای ۱۸عیار یک میلیون و ۲۰۵ هزارتومان و هر مثقال طلا ۵ میلیون و ۲۱۶ هزار تومان فروخته شد. 

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر