28 بهمن 1400 - 13:21

عقب‌نشینی سکه به کانال ۱۱ میلیون تومان

قیمت سکه امروز (پنج‌شنبه، ۲۸ بهمن‌ماه) در بازار تهران با ۱۰۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز کاری گذشته به بهای ۱۱ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان رسید.
کد خبر : ۱۳۰۶۹۳
صرافی سکه و ارز

به گزارش ایبِنا؛ در ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه امروز ارزش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۱۰۰ هزار تومان کاهش قیمت نسبت به روز کاری گذشته به ۱۱ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان رسید و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با قیمت ۱۱ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان معامله شد.


همچنین امروز نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، ربع سکه سه‌میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت خورد.


علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۲۰۲ هزار تومان رسید و قیمت هر مثقال طلا نیز پنج‌ میلیون و ۲۱۱ هزار تومان شد.


اُنس جهانی طلا نیز با قیمت یک‌هزار و ۸۸۵ دلار و ۲۸ سنت معامله شد.


به نقل از ایرنا؛ مهم‌ترین عوامل موثر در رشد قیمت طلا و سکه، بالا رفتن نرخ دلار و انس جهانی است. نرخ دلار در صرافی‌های بانکی از چند هفته گذشته پس از مدت‌ها تثبیت قیمت در کانال ۲۷ هزار تومان وارد کانال ۲۵ هزار تومان و سپس ۲۴ هزار تومان شد. اما در این مدت بهای انس جهانی به دلیل تحولات سیاسی و اختلافات روسیه و اوکراین در نوسان بود و در بسیاری موارد شاهد افزایش بهای آن بودیم. کاهش نرخ ارز، افزایش بهای انس جهانی را پوشش می‌داد و در روزهای گذشته شاهد افت و خیز این فلز گرانبها در کشور بودیم.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها