30 بهمن 1400 - 13:13
سرپرست بانک کشاورزی:

خدمت در بانک کشاورزی فرصتی مغتنم برای یاری رساندن به فعالان بخش کشاورزی است

سرپرست بانک کشاورزی گفت: خدمت در بانک کشاورزی، فرصت مغتنمی برای یاری‌رسانی و رفع مشکلات و نیازمندی‌های مشتریان، به ویژه فعالان بخش کشاورزی است.
کد خبر : ۱۳۰۷۱۱
مهدی رضایی

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی  بانک کشاورزی ، رضایی در جمع روسای شعب شهر مشهد و همکاران مدیریت استان خراسان رضوی با بیان این مطلب افزود: خوشبختانه سلامت، صداقت و تعهد کاری از شاخصه های کارکنان بانک کشاورزی است و امیدوارم با همیاری و همکاری برای تقویت توانمندی ها و اصلاح فرآیند ها گام های موثری برداریم.


وی تصریح کرد: بانک کشاورزی پتانسیل کسب رتبه نخست در شبکه بانکی کشور را دارد و رویکرد ما بایستی تلاش برای رشد و ارتقای شاخص های عملکردی بانک در سال آتی باشد.


رضایی گفت: تلاش گسترده برای جذب و افزایش منابع بانک، به عنوان عاملی اساسی در افزایش توان حمایتی بانک از بخش کشاورزی، در اولویت برنامه ها قرار دارد.


وی خاطرنشان کرد: کاهش مطالبات غیرجاری از دیگر عوامل اثرگذار در تقویت مالی و عملکردی بانک است و بایستی در دستور کار باشد.


رضایی در بخش پایانی سخنان خود ضمن تاکید بر ارزشمندی و اهمیت سرمایه انسانی به مثابه ارکان اصلی سازمان، اظهار داشت: امیدوارم با شناسایی موانع، محدودیت ها و مشکلات و تشریک مساعی برای  رفع آن‌ها، شاهد افزایش سطح نشاط و رضایتمندی در بین کارکنان بانک کشاورزی باشیم.


شایان ذکر است سرپرست بانک کشاورزی در سفر به استان خراسان رضوی از مدیریت شعب بانک در این استان و شعب بلوار جمهوری، امام رضا، ۱۵ خرداد و شعبه سجاد بازدید و با کارکنان و مشتریان دیدار و گفت و گو کرد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر