02 اسفند 1400 - 09:56
معاون شعبه یزد بانک توسعه صادرات خبر داد

صدور ۱۵.۵ میلیون یورو اعتبار اسنادی ارزی در شعبه یزد

معاون شعبه یزد بانک توسعه صادرات ایران گفت: این شعبه از بانک درشرایط سخت تحریم، درسال جاری موفق به گشایش اعتباراسنادی ارزی ۱۵.۵ میلیون یورویی برای واحد اکسیژن شرکت فولاد آلیاژی ایران شده است.
کد خبر : ۱۳۰۷۶۹
يزد

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، رضا میرحسینی اظهار داشت: اعتبار اسنادی وارداتی یاد شده با هدف واردات تجهیزات واحد اکسیژن پروژه یزد توسط یک شرکت فولاد آلیاژی صادر شده است.


وی با اشاره به اینکه شعبه یزد بانک توسعه صادرات از شعب ممتاز و فعال این بانک توسعه ای است؛ گفت: اعتبار اسنادی صادر شده از لحاظ فنی ، مفاد و شرایط اعتبار دارای پیچیدگی خاص و قابل انتقال بوده و به صورت مستقیم Hand on LC به ذینفع چینی ابلاغ شده است.


میرحسینی تصریح کرد: این اعتبار اسنادی شامل بخش های کالای داخلی و خارجی و خدمات داخلی و خارجی طبق تاییدیه وزارت صمت و از منابع صندوق توسعه ملی و در قالب سندیکایی است.
به گفته وی، اعتبار اسنادی صادر شده، تامین کالا، خدمات و تجهیزات در دو بخش داخلی و خارجی و همچنین هزینه حمل را شامل می شود.


میرحسینی یادآور شد: شعبه یزد بانک توسعه صادرات ایران تا کنون بالغ بر ۲۰۰ میلیون یورو از محل منابع بانک و صندوق توسعه ملی به تامین مالی طرح های بزرگ صادراتی فعال در حوزه فولاد، کاشی، بتون های سازه سبک و ... تخصیص داده که اشتغالزایی و ارزآوری قابل توجهی را به دنبال داشته است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر