03 اسفند 1400 - 13:32

بازدید مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس از غرفه بانک پارسیان

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس از حضور فعال بانک پارسیان در این نمایشگاه و ارائه خدمات متنوع بانکی برای تسهیل شرایط حضور مردم در حوزه پتروشیمی قدردانی کرد.
کد خبر : ۱۳۰۸۱۲
پارسیان

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، در اولین روز برپایی سومین نمایشگاه تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، علی عسگری مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در بازدید از نمایشگاه از غرفه بانک پارسیان نیز بازدید و در جریان آخرین دستاوردها و محصولات و خدمات جامع بانک پارسیان در حمایت از تولیدات داخلی قرار گرفت.


وی از حضور فعال بانک پارسیان در این نمایشگاه و ارائه خدمات متنوع بانکی برای تسهیل شرایط حضور مردم در حوزه پتروشیمی قدردانی کرد.


گفتنی است؛ هدف بانک پارسیان برای حضور و حمایت از این نمایشگاه، تحقق شعار سال با عنوان " تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها و حمایت از صنایع ساخت داخل در شرایط تحریم و جنگ اقتصادی، رفع موانع تولید و کمک به ایجاد اشتغال در کشور است.


سومین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی با نگاه ویژه به صنعت پالایش و پتروپالایش با حضور مقامات ارشد اقتصادی کشور، مسئولان ، دست اندرکاران، مدیران و کارشناسان از ۲ اسفند در مرکز نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش آغاز به کار کرد و تا ۴ اسفندماه ادامه دارد. 

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر