07 اسفند 1400 - 09:27

بازدید مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس از غرفه بانک کارآفرین

مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس در دومین روز از نمایشگاه پتروشیمی کیش از غرفه بانک کارآفرین بازدید و نسبت به افزایش تعامل دوسویه این بانک و شرکت‌های صنعت نفت و پتروشیمی اظهار امیدواری کرد.
کد خبر : ۱۳۰۸۹۶
لوگوی بانک کارآفرین

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، در این بازدید مهدی سیف‌علیشاهی، عضو هیات‌مدیره با بیان اینکه بانک کارآفرین اخیرا به بازار پتروشیمی، نفت و گاز وارد شده و در راستای حمایت از تولید ملی و همکاری‌های متقابل، جلسات متعددی با شرکت‌های فعال در این حوزه‌ها برگزار کرده است، گفت: «بانک کارآفرین این آمادگی را دارد تا انواع خدمات مورد نیاز شرکت‌های صنعت نفت، پتروشیمی و گاز از جمله ارائه تسهیلات، ضمانت‌نامه‌ها، حواله‌جات ارزی و ... را در اختیار آنها قرار دهد.»


علی عسگری، مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس نیز ضمن قدردانی و اظهار خشنودی نسبت به حضور فعال بانک کارآفرین در صنعت پتروشیمی، مسیر حرکت بانک را مثبت ارزیابی و نسبت به افزایش تعامل دوسویه بین بانک و شرکت‌های این صنعت در راستای حمایت از تولید ملی و توسعه بیشتر تاکید کرد. 


سومین دوره نمایشگاه و همایش حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی با نگاه ویژه به صنعت پالایش و پتروپالایش از دوم اسفندماه سال جاری در محل نمایشگاه‌های کیش آغاز به کار کرده است. در این رویداد ۳۵۰ شرکت، بانک و بنگاه اقتصادی حضور دارند و بانک کارآفرین نیز به شکل موثر در آن شرکت کرده است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر