07 اسفند 1400 - 13:13

فعال‌سازی سرویس ورود دومرحله‌ای در تک بانک سرمایه

به‌منظور افزایش امنیت حساب مشتریان در خدمات بانکداری الکترونیکی، سرویس ورود دومرحله‌ای در تک بانک سرمایه (مشابه ورود به اینترنت بانک) فعال گردید.
کد خبر : ۱۳۰۹۱۱
بانک سرمایه

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، به‌منظور افزایش سطح کیفی کنترل‌های امنیتی و رضایت مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیکی و حسب الزامات ابلاغی بانک مرکزی، سرویس ورود دومرحله‌ای در تک بانک ( موبایل بانک) سرمایه برای رمزهای عبور ایستا فعال شده است.




با راه‌اندازی این سرویس امنیتی، پس از درج نام کاربری و رمز عبور ایستا توسط مشتری یا اثرانگشت یا تشخیص چهره (در نسخه IOS)، پیامکی حاوی بلیت امنیتی برای شماره موبایل ثبت‌شده مشتری در سامانه بانک، به‌صورت خودکار ارسال می‌شود و صفحه جدیدی به ایشان نمایش داده می‌شود که از مشتری می‌خواهد بلیت امنیتی ارسال‌شده برای ایشان را در قسمت مربوطه وارد نموده و در صورت ورود صحیح رمز، مشتری می‌تواند وارد صفحه تک بانک خود شده و از امکانات سامانه استفاده نماید.


شایان‌ذکر است ورود دومرحله‌ای برای مشتریانی است که از رمز ایستا برای ورود به تک بانک سرمایه استفاده می‌کنند و درصورتی‌که مشتریان از رمز ورود تولیدشده توسط رمزساز سرمایه برای ورود به تک بانک استفاده کنند، بدون نیاز به بلیت امنیتی وارد تک بانک خود می‌شوند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر