09 اسفند 1400 - 08:35

توسعه و بهبود کیفیت خدمات نوین بانک صنعت و معدن/ ارتقا مجدد شاخص‌های عملکردی

رویکرد بانک صنعت و معدن در سال آینده، توسعه و بهبود کیفیت خدمات نوین، جذب منابع و وصول مطالبات معوق در راستای افزایش رضایت مشتریان و بهبود مجدد شاخص های عملکردی بانک خواهد بود.
کد خبر : ۱۳۰۹۴۹
صنعت و معدن

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، عبدالرضا ولی الهی معاون اعتبارات و راهبری شعب در نشست سراسری مدیران بانک صنعت و معدن با موضوع هم اندیشی و تبیین سیاست های بانک که به صورت ارتباط ویدئو کنفرانس با مدیران ستادی و استانی این بانک برگزار شد، ضمن ابراز خرسندی از حصول نتایج مطلوب در ارتقای شاخص های عملکردی و تحقق عملکرد بیش از حد انتظار و برنامه ریزی شده گفت: در سیاست های اعتباری سال آتی مقرر شده چارچوب و دستورالعمل فعالیت های اعتباری و تسهیلاتی تفکیک شده و در زمینه اعتبارات اختیارات بیشتری به شعب داده شود و در پرداخت تسهیلات تأکید بیشتری بر توازن منابع و مصارف وجود دارد.


منصور یوسفی نیا معاون برنامه ریزی و فناوری بانک نیز بیان داشت: در خصوص رمز ریال و مقررات انتشار و دستورالعمل آن تا خرداد ۱۴۰۱ اقدام خواهد شد و سال آینده این رمز ارز وارد عرصه اقتصاد خواهد شد؛ رویکرد بانک مرکزی به سمت بکارگیری قراردادهای هوشمند و بلاک چین است و در سال آتی پایه های اقتصاد دیجیتال به صورت زیست بوم(فراگیر) در شبکه های بانکی و غیر بانکی اجرایی می شود و ما باید به صورتی هم افزا در این زمینه عمل کنیم.


وی اضافه کرد: در سال ۱۴۰۱ برنامه های مهمی در ادامه پروژه های قبلی مانند امضای دیجیتال، زنجیره تأمین و بانکداری باز در بانک کلید خواهد خورد.
یوسفی نیا اعلام داشت: دو پروژه مهم سامانه یکپارچه احکام قضایی که ارتباط بانک با قوه قضاییه را برقرار می سازد و سامانه پل که سامانه پرداخت لحظه ای است و اجازه می دهد پرداخت ها مبتنی بر حساب به انجام برسد، در سال ۱۴۰۱ اجرایی خواهد شد.


رضا رفیعا معاون توسعه سرمایه انسانی نیز از تدوین سند جامع نیروی انسانی بانک تا پایان سال خبر داد و گفت: در خصوص مهارت افزایی مرتبط با بانکداری دیجیتال، پروژه ارگونومی، ساماندهی نیروهای ایثارگر، ارتباطات سیستمی سامانه های سرمایه انسانی اقداماتی در حال انجام است و در رابطه با بیمه نیز مشکلاتی وجود داشت که در تلاش برای حل آنها هستیم.


وی افزود: پروژه های بازسازی چند شعبه را در دست اقدام داریم و از شعب می خواهیم در مورد خرید تجهیزاتی مانند کامپیوتر ها و دوربین ها با متولی آن در ستاد هماهنگ باشند.


بیژن اسدی معاون نظارت حقوقی و وصول مطالبات بانک نیز با تاکید بر لزوم جدیت بیشتر شعب در امر وصول مطالبات خاطرنشان کرد: مدیران استانی ظرف یک هفته هرگونه پیشنهادی در مورد وصول هر چه بهتر و سریعتر مطالبات بانک دارند، ارائه نمایند.


وی گفت: درخواست ما این است که همکاران در جلسات ستاد تسهیل حضور فعالانه داشته و در مورد تعیین وثایق و به خصوص حد اعتباری ال سی و ضمانتنامه دقت لازم را داشته باشند و نسبت به ثبت و به روزرسانی وثایق در سیستم های مربوطه اقدام کنند.


اسدی عنوان داشت: سال آینده لازم است تعامل بیشتری با بدهکاران ارزی داشته باشیم خصوصا بدهکاران صندوق توسعه ملی و به نحوی با مسؤلان استانی همکاری داشته باشیم که نه بانک صدمه ببیند نه وضعیت اشتغال استان.


علی حیدری معاون مالی و بین الملل بانک نیز با تاکید بر اهمیت زمان بندی مناسب برای تشکیل مجمع عمومی بانک در سال آینده بیان داشت: همکاران در ستاد و شعب اگر اسناد مالی و مسایل تعیین تکلیف نشده ای در حوزه مالی دارند سریعا اقدام نمایند تا بتوانیم مجمع را تا تیرماه سال آینده برگزار کنیم و همچنین برای رفع تعهدات ارزی سررسید گذشته اقدامات لازم را به عمل آورند.


در خلال این جلسه مدیران استانی و رؤسای شعب نیز به بیان مسایل و نقطه نظرات خود پرداختند و مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره و هیأت عامل در فضایی صمیمانه پذیرای نظرات همکاران خود بوده و برای رفع موانع پیش روی بحث و تبادل نظر کردند. 

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر