14 اسفند 1400 - 12:33

حمایت از "توان یابان" را وظیفه خود می دانیم

مدیرامور حوزه مدیریت وروابط عمومی بانک شهر با تاکید بر اینکه شایسته است تمامی سازمان ها و نهادها دقت و اهتمام کافی برای حمایت از توان یابان را دستور کار داشته باشند، گفت: حمایت از این قشر را در راستای توجه به مسئولیت اجتماعی، وظیفه خود می دانیم.
کد خبر : ۱۳۱۰۵۱
بانک شهر

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک شهر، سید نجیب حسینی در مراسم اختتامیه دومین جشنواره و نمایشگاه هنرمندان توان‌یاب (همام) که با حضور جمعی از مسئولان و حمایت بانک شهر در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار شد، افزود: همواره کمک به رفع نیازهای اقشار مختلف جامعه را در چارچوب قوانین و مقررات بانک در درستور کار داشته ایم و برای تأمین نیازهای توان‌یابان نیز از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.


حسینی با بیان اینکه بانک شهر در راستای مسئولیت اجتماعی در تأمین نیازهای توان‌یابان قدم برمی دارد، تصریح کرد: یکی از مسئولیت های سازمان‌های اقتصادی و اجتماعی حمایت اقشار ناتوان است.


وی با تاکید بر اینکه مراقبت و توانمند سازی توان یابان در راستای توجه به مسئولیت اجتماعی ، می بایست به صورت جدی در دستور کار تمامی سازمان های دولتی و خصوصی قرار گبرد، خاطرنشان کرد: حمایت بانک شهر از اقشار کم توان جسمی و حرکتی و خدمت رسانی به آنان را مایه افتخار می دانیم.


مدیرامور حوزه مدیریت وروابط عمومی بانک شهر در پایان گفت: خدارا شاکریم که به عنوان دومین بانک محبوب کشور در میان شهروندان، توانسته ایم همواره برترین خدمات بانکی را به تمامی اقشار جامعه به خصوص افراد دارای معلولیت ارائه دهیم.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر