14 اسفند 1400 - 13:37
با حضور رئیس بنیاد مستضعفان و مدیرعامل بانک سینا صورت گرفت:

اهدای ۲۴ دستگاه آمبولانس از سوی بانک سینا به مناطق محروم

در مراسمی باحضور رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و مدیرعامل بانک سینا، تعداد ۲۴ دستگاه آمبولانس اهدایی این بانک به مراکز بهداشت مناطق محروم به نمایندگان حاضر این مناطق در مراسم اهدا شد.
کد خبر : ۱۳۱۰۵۶
روابط عمومی بانک سینا، بانک سینا

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک سینا سیدپرویز فتاح در این مراسم با بیان آنکه بنیاد مستضعفان به ویژه از آغاز همه گیری کرونا با تمام امکانات وارد عرصه خدمت رسانی شده است، گفت: این بنیاد در شرایط بحران کرونا با حمایت از اقشار آسیب پذیر به ویژه در مناطق محروم از طریق تامین تجهیزات پزشکی و کمک های بیمارستانی وارد عمل شد که اهدای این آمبولانسها نیز در همین راستا صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: بنیاد مستضعفان جزو نخستین نهادهای حمایت کننده از قشرهای محروم بوده و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر مردمداری و گره گشایی از مشکلات مردم، باید در میدان باشیم و ایثار کنیم و در راه خدمت به این عزیزان از هیچ تلاش و کوششی دریغ نورزیم.

ایمانی مدیرعامل بانک سینا هم در این مراسم گفت: بانک سینا در فرایند فعالیتهای خود همواره به موضوع مسئولیتهای اجتماعی توجه داشته و اقدامات قابل توجهی را نیز در این زمینه به انجام رسانده که اهدای ۲۴ دستگاه آمبولانسها در همین راستا انجام شده است.

وی اظهار داشت: هزینه تامین خرید این آمبولانس ها از محل کمک های نقدی و اهدای مرخصی کارکنان، عدم چاپ تقویم و سررسید و صرفه جویی در هزینه‌ها صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: آمبولانس‌ها به صورت ون خریداری و سپس تجهیز کامل شد که هر دستگاه مجموعا ۲۰ میلیارد ریال هزینه در برداشته است. امیدواریم با اهدای این آمبولانس‌ها، توانسته باشیم گامی مهم در جهت کمک به تجهیز امکانات و ارتقاء بهداشت در مناطق محروم و کم برخوردار کشور عزیزمان برداشته باشیم.

وی از دیگر فعالیت های عمده بانک سینا در حوزه مسئولیت های اجتماعی را اختصاص ۵۰ میلیارد ریال کمک نقدی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در ۷ استان کشور، اهدای بیش از ۱۰۰۰ دستگاه تبلت به دانش آموزان بی بضاعت در مناطق محروم، ساخت ۳ باب مدرسه در منطقه قلعه گنج و رمشک کرمان، اختصاص ۲۰ میلیارد ریال به طرح آبرسانی روستاهای بوشهر و پرداخت بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال وام قرض الحسنه تامین نیازهای ضروری، اشتغال و خرید مسکن محرومان در سال ۱۴۰۰ برشمرد.

گفتنی است در این مراسم که روز جمعه ۱۳ اسفندماه برگزار شد، آمبولانسهای اهدایی بانک سینا به مراکز بهداشت روستایی مناطق محروم در شهرهای اهواز، سبزوار (رامیان)، نیشابور (چکنه و فیروزه)، نهاوند، قلعه گنج (رمشک)، ری (صالح آباد)، قم (پردیس) و استانهای ایلام، بوشهر، خوزستان، گیلان، زنجان، سیستان و بلوچستان، لرستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، فارس، چهارمحال و بختیاری، مرکزی، کرمانشاه و کهگیلویه و بویراحمد، به نمایندگان حاضر این مناطق در مراسم اهدا شد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر