18 آبان 1395 - 12:59

تقدیر وزیر بهداشت از صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان

وزیر بهداشت از صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان تقدیر کرد.
کد خبر : ۱۳۱۱۲
 تقدیر وزیر بهداشت از صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان

به گزارش روز سه شنیه شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران (ایبِنا) و به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، حسن قاضی زاده هاشمی پس از استماع گزارش عملکرد یک ساله مدیر عامل صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان از اقدامات موثر صندوق در حمایت تسهیلاتی از موسسات و انجمن‌های مردم نهاد حمایت از بیماران در کشور تقدیر کرد.


در این مجمع سردار دکتر رحیم صفوی نیز ضمن تشکر از خدمات صندوق قرض‌الحسنه پارسیان طی یک سال گذشته در یادداشتی خود اظهار کرد: امید است، بانک پارسیان برای خدمات عمومی به محرومان و مستضعفان کشور عزیزمان گام های موثرتری بردارد.


دکتر ایازی معاونت اجتماعی وزارت بهداشت و درمان، دکتر دیناروند رییس سازمان غذا و دارو، سردار فتحیان مدیرعامل موسسه خیریه امدادگران عاشورا و مدیران عامل 26 نمایندگی استانی موسسه خیریه امدادگران عاشورا در سراسر کشور از دیگر بازدیدکنندگان غرفه صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان بودند که با توضیحات مدیر عامل صندوق و همکاران مستقر در غرفه از نزدیک با عملکرد صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان در زمینه حمایت از موسسات و انجمن‌های حمایتی از بیماران در سراسر کشور آشنا شدند و از تلاش‌های صندوق در راستای ایفای رسالت اجتماعی گروه بانک پارسیان تقدیر و تشکر کردند.


مجمع سالیانه خیرین موسسه امدادگران عاشورا امسال در حالی برگزار شد که صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان نیز به عنوان یکی از حامیان این موسسه، با برپایی غرفه‌ای در محل برپایی مجمع، بازدیدگنندگان و خیرین حاضر را با خدمات صندوق و حمایت‌هایش از موسسات خیریه و حمایتگر بیماران در کشور آشنا کرد.


توزیع بروشورهای تبلیغی و اقلام حاوی اطلاعات درباره خدمات و اقدامات صندوق، شرایط و مقررات افتتاح حساب قرض الحسنه ویژه، طرح قلک سبز و هدایای تبلیغاتی و ارائه گزارش‌های جامع و مستند آماری به بازدیدکنندگان از غرفه از دیگر اقدامات همکاران صندوق در روز برگزاری مجمع بود.


تقدیر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز از بانک پارسیان


 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با اهدای لوح تقدیری به رییس حوزه 54 البرز از اقدام بانک پارسیان درخصوص صیانت از حقوق شهروندی و ارتقای فرهنگ عفاف و حجاب تقدیرکرد.


 


 

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر