24 اسفند 1400 - 12:59
عضو هیات عامل بانک توسعه صادرات ایران خبرداد:

ارائه خدمات بانکداری شرکتی به ۲۱۰ مشتری در سال ۱۴۰۱

عضو هیات عامل بانک توسعه صادرات ایران از برنامه این بانک برای ارائه خدمات بانکداری شرکتی به ۲۱۰ مشتری در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
کد خبر : ۱۳۱۳۱۲
auf

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، حبیب احمدی گفت: با توجه به نیاز مشتریان بانک به دریافت راه حل های موثر برای کمک به رشد و شکوفایی کسب و کار، این بانک برنامه توسعه کمی و کیفی بانکداری شرکتی را به عنوان یکی از اولویت های مهم عملیاتی خود در سال جدید در دستور کار قرار داده است.
وی با اشاره به آغاز اجرای طرح بانکداری شرکتی در بانک در سال ۹۵، تصریح کرد: با توسعه کمی و کیفی این طرح در شعب بانک طی سال های ۹۵ تا پایان ۱۴۰۰ موفق به ارائه خدمات بانکداری شرکتی ابتدا به ۲۰ مشتری و در ادامه به ۱۱۰مشتری شده ایم و برای سال آینده آماده ازائه خدمات به ۲۱۰ مشتری خواهیم بود.
معاون نظارت و کنترل داخلی بانک توسعه صادرات ایران، افزود: شاخص هایی اعم از حجم صادرات، مبلغ فروش، سود خالص، عدم وجود مانده بدهی غیر جاری، رتبه اعتباری، سود انباشته، افتخارات صادراتی و مجموع تسهیلات و تعهدات سالیانه دریافتی از بانک در فرایند ارائه خدمات بانکداری شرکتی لحاظ شده است.
مدیر امور شعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات ایران با تاکید بر ضرورت بازنگری در بسته خدمات بانکداری شرکتی و تخصیص اختیارات بیشتر به شعب در این حوزه، تصریح کرد: انتظار می رود بانک توسعه صادرات ایران با این توسعه کمی و کیفی، بیش از پیش در کمک به رشد و توسعه اقتصادی و افزایش صادرات کشور از طریق تسهیل فعالیت شرکت های تولیدی و صادراتی، مانع زدایی و پشتیبانی مناسب از آنها، نقش ایفا کند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر