24 اسفند 1400 - 15:53
مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت در گفت‌وگو با ایبِنا خبر داد:

مبلغ وام‌ بانک قرض‌الحسنه رسالت افزایش یافت

مدیر عامل بانک قرض‌الحسنه رسالت از افزایش سقف پرداخت وام این بانک برای اشخاص حقیقی و حقوقی از امروز خبر داد. 
کد خبر : ۱۳۱۳۲۵
حسین زاده بانک رسالت

محمدحسین حسین‌زاده؛ مدیر عامل بانک قرض الحسنه رسالت در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایبنا با اشاره به افزایش سقف پرداخت وام های قرض الحسنه بیان کرد: پیرو مصوبه دیروز شورای پول و اعتبار و بانک مرکزی در خصوص افزایش سقف وام قرض الحسنه در بانک های قرض الحسنه، سقف وام های این بانک برای اشخاص حقیقی به ۲۰۰ میلیون تومان و سقف وام اشتغال زایی خرد برای اشخاص حقوقی به ۵۰۰ میلیون تومان افزایش یافته که مدت بازپرداخت این وام  ۸۴ماهه است. 


وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۵ میلیون نفر مشتری این بانک هستند که حدود ۳/۵ میلیون نفر آنها عضو سامانه «مرات» هستند که باید برای دریافت وام، نتیجه سامانه مرات خود را بررسی  و بعد از اعتبار سنجی برای تهیه سفته الکترونیک به سامانه «آی‌کاپ» مراجعه کنند. 


مدیر عامل بانک قرض الحسنه رسالت تصریح کرد: تمامی این مراحل بدون نیاز به حضور فیزیکی و تنها با استفاده از سامانه‌های الکترونیک این بانک صورت می‌گیرد . 


حسین زاده با اشاره به اشخاصی که در این بانک حساب نداشته اما تمایل به دریافت وام هستند، گفت: این افراد می‌توانند از طریق mresalat  ابتدا افتتاح حساب کنند که کارت بانکی آنها از طریق پست به محل سکونت و یا محل کار آنها ارسال خواهد شد و پس از آن این افراد باید با حساب خود  فعالیت داشته باشند که این فعالیت نشان از توان مالی و بازپرداخت اقساط آنها است و هم ما اولویت هایی را برای افراد فعال قائل هستیم. 


مدیرعامل بانک قرص الحسنه رسالت در پایان یادآور شد: علاوه بر این انجمن حامی قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی در سراسر کشور هم آماده راهنمایی افراد تازه عضو شده خواهند بود. 

ارسال‌ نظر
سید محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
۱
اگر بانکها بتوانند دل طمع ازسود بکنندوراحت تر وام بدهند بدون سپرده بسیار بهتر واسلامی تر هست واثرات معنوی بیشتری هم دارد
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۶:۱۵
۳
401سقف وام بانک رسالت چقدر هست
سجاد توانا
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۱
۱
ضمن تشکر از مدیر عامل بانک رسالت بابت خدمات ارزنده ای که به صورت غیر حضوری به مشتریان خود ارائه میدهد .ای کاش به شرکت های دانش بنیان هم وام های اشتغال زایی بدون سپرده پرداخت شود تا سهم این بانک همچنان در رتبه برتر در زمینه اشتغال و کارآفرینی پر رنگ تر از همیشه گردد.ممنون از زحمات شما مدیران دلسوز و خدوم بانک قرض الحسنه رسالت
کیوان
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۴
۰
سلام و خستع نباشی خدمت مدیر عامل بانک رسالت فقط ی سوال من حدود سه هفتع هسش ک ثبت نام کردم بانک رسالت و هنوز تعین شعبه نشدم لطفا برسی کنید با تشکر
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
۰
سلام بنده چند ماه است که پولم رو در بانک رسالت در حاله چرخش گذاشتم میخوام ببینم چقدر بهم وام تعلق میگیره
فیلم و پخش زنده
بیشتر