28 اسفند 1400 - 13:39

بازدید مدیرعامل بانک ملی ایران از طرح های توسعه بیمارستان بانک

مدیرعامل بانک ملی ایران به همراه رئیس هیات مدیره و تنی چند از مدیران ارشد این بانک در آستانه فرارسیدن سال جدید با حضور در بیمارستان بانک ضمن بازدید از بخش های مختلف بیمارستان با بیماران ملاقات و از نزدیک به بررسی طرح های توسعه ای بخش های مختلف بیمارستان پرداختند.
کد خبر : ۱۳۱۳۹۲
بیمارستان

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر فرزین در این بازدید در ابتدا با حضور در بخش‌مراقبت های ویژه بیماران قلبی ضمن عیادت و بررسی نحوه رسیدگی به بیماران بستری، برایشان آرزوی بهبودی و شفای عاجل نمود. 


فرزین در ادامه از بخش های جراحی یک، سی تی آنژیوگرافی و استریلزاسیون (CSR) بیمارستان بازدید و از نزدیک در جریان روند تجهیز امکانات و توسعه بیمارستان نیز قرار گرفت.


مدیرعامل بانک ملی ایران همچنین با قدردانی از زحمات مدیران و کارکنان بیمارستان بانک با پزشکان، پرستاران و کارکنان بیمارستان گفت‌وگو و ابراز امیدواری کرد بیمارستان بانک ملی ایران الگویی برای دستگاه های خدمت رسان به مردم باشد.


دکتر فرزین علاوه بر کیفیت مطلوب خدمات دهی، تجهیزات بالای این بیمارستان را مورد اشاره قرار داد و گفت: بیمارستان بانک ملی ایران، بیمارستان بسیار بزرگی است و تجهیزات مناسبی دارد.


وی با تأکید بر اهمیت ارائه خدمات کامل درمانی در فضایی مطلوب به منظور رفاه حال کارکنان و مراجعان محترم بیمارستان، بر اهمیت تسریع در روند توسعه بیمارستان تاکید و در ادامه راهکارهای ارتقای هر چه بیشتر خدمات به بیماران و مراجعه کنندگان را ارائه نمود.


در جریان این بازدید، دکتر بینا منتظر رئیس بیمارستان نیز از روند نحوه خدمت رسانی به بیماران و اقدامات انجام شده در راستای توسعه بیمارستان، گزارشی به مدیرعامل ارائه کرد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر