02 فروردين 1401 - 01:08

افزایش ۴ دلاری قیمت نفت در بازار جهانی

قیمت نفت در بازار جهانی به شدت افزایش یافته است به طوری که قیمت نفت برنت دریای شمال و وست تگزاس با افزایش بیش از ۴ دلار در هر بشکه به فروش می رسند.
کد خبر : ۱۳۱۴۳۰
نفت

به گزارش ایبِنا، اویل پرایس گزارش داد: قیمت شاخص نفت خام برنت دریای شمال امروز (۱ فروردین ماه) در بازارهای جهانی نسبت به آخرین قیمت‌های روز گذشته با ۴ دلار و ۱۰ سنت افزایش به ۱۱۲ دلار و ۳ سنت رسیده که نسبت به آخرین قیمت‌های معاملاتی روز گذشته ۳.۸۱ درصد افزایش را به خود دیده است.


همچنین قیمت نفت وست تگزاس اینترمدیت در بازارهای جهانی با ۴ دلار و ۲۴ سنت افزایش به ۱۰۸ دلار و ۹۴ سنت در هر بشکه رسید که نسبت به آخرین قیمت‌های معاملاتی روز گذشته ۴.۰۵ درصد افزایش را به خود دیده است.


قیمت نفت برنت دریای شمال روز جاری نسبت به ۵ روز پیش با افزایش ۴.۷۷ درصد یا ۵ دلار و ۱۰ سنتی روبرو شده است، همچنین قیمت این محصول نسبت به ۲۰ روز پیش رشدی ۲۰.۴۴ درصدی یا ۱۹ دلار و ۰۱ سنتی و نسبت به دو ماه پیش با افزایشی ۳۴.۲۷ درصدی یا ۲۷ دلار و ۵۵ سنتی روبرو شده است.


از طرف دیگر قیمت نفت وست تگزاس اینترمدیت روز جاری نسبت به ۵ روز پیش با افزایش ۶.۱۷ درصدی یا ۶ دلار و ۳۶ سنتی روبرو شده است، همچنین قیمت این محصول نسبت به ۲۰ روز پیش با رشد ۲۱.۲۴ درصدی یا ۱۹ دلار و ۱۶ سنتی و نسبت به دو ماه پیش با افزایش ۴۰.۵۳ درصدی یا ۳۲ دلار و ۳۰ سنتی روبرو شده است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر