21 فروردين 1401 - 16:08

تحریم‌های ژاپن علیه سه بانک بلاروسی

تحریم‌های ژاپن علیه سه بانک بلاروسی از روز یکشنبه اعمال می‌شود که شامل مسدود کردن دارایی‌ها و ممنوعیت تراکنش‌ها علیه بلگاروپروم بانک، بانک دابرابایت و بانک دولوپمنت می‌شود.
کد خبر : ۱۳۱۷۶۴
بانک مرکزی ژاپن

به گزارش خبرنگار بین‌الملل ایبِنا به نقل از تاس، تحریم های ژاپن علیه سه بانک بلاروسی به دلیل بحران اوکراین از روز یکشنبه اعمال می شود. وزارت خارجه ژاپن در ماه مارس گفت که مسدود کردن دارایی ها و ممنوعیت تراکنش ها علیه بلگاروپروم بانک، بانک دابرابایت و بانک دولوپمنت اعمال می شود. قبلاً اقدامات مشابهی توسط کشورهای عضو اتحادیه اروپا توافق شده بود و سه بانک بلاروسی مذکور از ۲۰ مارس از سوئیفت جدا شدند.


 بانک دولوپمنت قبلا اعلام کرده بود که اقداماتی برای کاربرد سیستم‌های جایگزین انتقال اطلاعات مالی برای حمایت از عملکرد مناسب بدهی‌های این بانک در هنگام تسویه حساب با اشخاص حقوقی با همه ارزها اتخاذ کرده است.


بلگاروپروم بانک اقداماتی از قبل برای اطمینان از عملکردش در این زمینه انجام داده است. این مؤسسه مالی گفت:  این بانک تمام کارهای مورد نیاز را برای اطمینان از عملیات مستمر در زمینه پرداخت، انجام تراکنش‌های کارت‌های پرداخت و سایر خدمات برای مشتریان خرد و شرکتی از قبل تکمیل کرد.


بانک دابرابایت در مورد قطع ارتباط خود با سوئیفت اظهار نظری نکرد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها