22 فروردين 1401 - 12:12
مدیریت امور نظارت و حقوقی پست بانک ایران اطلاع داد؛

ارجاع ارزیابی و فرآیند کارشناسی به کارشناسان رسمی مرکز وکلا و مشاوران خانواده قوه قضائیه به سامانه ۱۵۱۵

مدیریت امور نظارت و حقوقی پست بانک ایران با ارسال اطلاعیه‌ای به مدیریت شعب استان‌ها و مناطق، از ارجاع ارزیابی و فرآیند کارشناسی به کارشناسان رسمی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه از طریق سامانه الکترونیکی ۱۵۱۵ خبر داد.
کد خبر : ۱۳۱۷۸۷
پست بانک

به گزارش ایبِنا به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، اداره کل مقررات، مجوزهای بانکی و مبارزه با پولشویی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با ارسال نامه شماره ۰۰/۳۶۵۱۲۵ مورخ ۱۲/۱۴/ ۱۴۰۰ از پست بانک ایران خواست تا از اتخاذ رویه دوگانه در ارجاع کار کارشناسی به کارشناسان کانون کارشناسان رسمی دادگستری و کارشناسان مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه خودداری کند. 

بر اساس این گزارش، پیش از این با هدف اجرای سند تحول قوه قضائیه راه اندازی سامانه ۱۵۱۵ طی نامه ۴۰۰/۹۲۳/ش مورخ ۱۴۰۰/۰۹/۱۷ رئیس شورای عالی کارشناسان رسمی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه توسط بانک مرکزی ج.ا. ا  به شبکه بانکی کشور اعلام شده بود.

در این سامانه تمام فرآیندهای کارشناسی به صورت کاملا الکترونیک اعم از دریافت پیش پرداخت حق الزحمه، گزارش کارشناسی، امضا، ممیزی و نظارت بر امور مربوطه انجام می شود.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر