25 فروردين 1401 - 11:47
وزیر اقتصاد در دیداربا کارآفرینان و مدیران صنایع دانش‌بنیان؛

عزم جدی دولت برای حل مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان

وزیر اقتصاد در دیدار با کارآفرینان و مدیران صنایع دانش بنیان کشور، با اشاره به وجود برخی مشکلات و تنگناهای خارجی و داخلی و بویژه مشکلات برآمده از بروکراسی اداری، از عزم جدی دولت و وزارت اقتصاد برای حل مشکلات این بخش خبر داد.
کد خبر : ۱۳۱۸۷۰
خاندوزی صنایع دانش بنیان

به گزارش ایبِنا به نقل از شادا؛ در این دیدار  که مسئولان بخش های مالیاتی، گمرک، بانکی، بورس و ... نیز  حضور داشتند، کارآفرینان و مدیران صنایع دانش بنیان کشور ضمن طرح مشکلات و تنگناهایی که در زمینه تولید، عرضه و صادرات محصولات و خدمات خود با آن مواجه هستند، خواستار مساعدت در زمینه های مختلف از جمله رفع موانع در جهت دریافت تسهیلات بانکی، امور گمرکی و  مالیاتی شدند.


 وزیر اقتصاد پس از شنیدن دیدگاه های مختلف کارآفرینان و مدیران صنایع دانش بنیان کشور، ضمن قدردانی از حضور آنان در این نشست، اظهار داشت: عزم جدی وزارت اقتصاد این است که تا حد ممکن موجبات رهایی این بخش از موانع و مشکلات مرتبط با وظایف این وزارتخانه را فراهم آورد.


وزیر اقتصاد خاطرنشان کرد: واقعیت این است که هر کشوری تلاش می کند برای کارآفرینان خود بهترین شرایط را ایجاد کند که بتوانند فعالیت بهینه خود را در حوزه تولید انجام دهند و ما هم در هیئت مقررات‌زدایی بارها و بارها بر این موضوع تأکید کرده ایم و همین مسیر نیز دنبال می‌شود هر چند می‌دانم که در عمل، حرکت در این مسیر دشوار است، اما باید برای دستیابی به اهداف مورد نظر خود تلاش و جدیت بیشتری داشته باشیم.


در پایان و پس از اقامه نماز، مدیران شرکت های حاضر در این نشست روزه خود را با وزیر اقتصاد افطار نمودند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر