28 فروردين 1401 - 16:55
شمسی نژاد مطرح کرد:

تحول‌گرایی در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با تأکید بر بانکداری دیجیتال

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در مراسم معارفه مدیر شعب بانک در استان آذربایجان شرقی گفت: تفکرات بانکداری مبتنی بر فضای دیجیتالی، الکترونیکی و هوش مصنوعی، نیروهایی جدید از قشر جوان را می‌طلبد.
کد خبر : ۱۳۱۹۲۲
شمسی نژاد-تبریز

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، مراسم معارفه مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان آذربایجان شرقی با حضور دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک،«یوسف نجدی» مدیر امور استان‌ها و دکتر «احمدرضا کریمی» مشاور مدیرعامل برگزار شد.


در این مراسم از زحمات «سیدرضا منافی آذر» تقدیر و با حکم دکتر شمسی‌نژاد، «ایمان صمدی» به سمت مدیر شعب استان آذربایجان شرقی منصوب شد.


شمسی‌نژاد در این مراسم گفت: تغییر همیشه مفید است و کار، اندیشه و ارتباطات جدید را به ارمغان می‌آورد. وی همچنین با اشاره به رویکرد جوانگرایی در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، اعلام کرد: در عالی‌ترین سطوح بانک نیز از نیروهای جوان استفاده می‌شود و این تغییرات نیازمند داشتن فکر و نگرشی بلند است و همگی باید با دید باز از این تغییرات استقبال کنیم و خیر و برکات آن را در جامعه، زندگی و کار خود را ملموس‌تر سازیم.


هدف بانکداری دیجیتال ارائه محصولات و خدمات جدید است


مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران جایگاه فعلی بانک در آذربایجان‌شرقی را مرهون شاخص‌های عملکردی و تلاش‌های خالصانه و بی‌وقفه منافی‌آذر در چهار سال اخیر دانست و افزود: قطع یقین، ایشان و همکاران هم‌نسلشان خدمات قابل توجهی در بانک‌های مبتنی‌ بر شیوه‌ها و مدل‌های سنتی انجام‌ داده‌اند. با این حال تفکرات بانکداری مبتنی بر فضای دیجیتالی، الکترونیکی و هوش مصنوعی، نیروهایی جدید از قشر جوان را می‌طلبد.


شمسی‌نژاد، هدف از بانکداری الکترونیکی و دیجیتالی را ایجاد فضای کسب‌وکار سبک، توسعه بازاریابی، ارائه محصولات و خدمات جدید، از بین بردن روزمرگی و جلوگیری از فرسودگی ناشی از کارهای تکراری، قدیمی و خسته‌کننده فعالان بانکی دانست.


تعامل همکاران لازمه دستیابی به اهداف بانک


در ادامه نجدی مدیر امور استان‌ها تلاش‌های انجام گرفته در طول مدیریت منافی آذر را قابل تقدیر دانست و بر لزوم مودت و تعامل همه همکاران برای دستیابی به اهداف ترسیم شده با مدیریت جدید تأکید کرد.


در پایان مراسم با اهدای لوح سپاسی از منافی آذر تکریم به عمل آمد و حکم صمدی، مدیر شعب جدید استان آذربایجان شرقی توسط مدیرعامل به وی اعطا شد.


صمدی، سرپرست شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در آذربایجان‌شرقی با ابراز خشنودی از حضور در جمع همکاران استان آذربایجان شرقی، از تلاش خود برای اعتلای نام بزرگ قرض‌الحسنه در کشور عزیزمان سخن گفت.


وی با تأکید بر تعبیر معمار کبیر انقلاب اسلامی، دوران مسؤولیت هر فرد را دوره امتحان الهی وی خواند و افزود: امیدوارم دوران مسؤولیت و امتحان بنده نیز، جزو دوران خوب و تأثیرگذار برای خودم و سایر همکاران‌مان باشد.


جایگاه مطلوب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در کشور


مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در ادامه سفر خود به آذربایجان شرقی از شعبه‌های عباسی (۲۰۲۱) ششگلان (۲۰۰۴) و مرکزی تبریز (۲۰۰۸) بازدید کرد.


وی ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌های ارزنده همکاران صف، نتایج و عملکرد مطلوب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران را مرهون عملکرد خوب همکاران فعال در شعبه‌های این بانک دانست و گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سایه تلاش‌های بی‌وقفه همه افراد فعال در این مجموعه، جایگاهی خوب و مناسب در کشور دارد.


شمسی‌نژاد افزود: نتیجه عملکرد مطلوب همه فعالان این بانک در شاخص‌های مالی، عملکردی، اخلاقی، رفتاری و... قابل ارزیابی است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر