29 فروردين 1401 - 14:43
وال استریت:

بانک آمریکا امروز درآمدهای سه ماهه اول خود را گزارش می‌کند

طبق انتظار وال استریت، در روز دوشنبه قرار است بانک آمریکا سود سه ماهه اول خود را گزارش کند.
کد خبر : ۱۳۱۹۶۷
بانک آمریکا

به گزارش خبرنگار بین‌الملل ایبِنا به نقل از سی ان بی سی، قرار است بانک آمریکا سود سه ماهه اول خود را در روز دوشنبه گزارش کند.


انتظار وال استریت :



  •  سود: طبق گزارش، ۷۵ سنت برای هر سهم، ۱۳ درصد کمتر از سال قبل

  •  درآمد: ۲۳.۲ میلیارد دلار، ۱.۱ درصد بیشتر از سال قبل

  •  بهره خالص: بر اساس استریت اکانت، ۱۱.۷۲ میلیارد دلار

  •   درآمد تجاری: درآمد ثابت ۲.۶۹ میلیارد دلار، سهام ها ۱.۶۱ میلیارد دلار

  •   سرمایه گذاری بانکی: ۱.۷۴ میلیارد دلار


قرار است بانک آمریکا یکی از ذی نفعان بزرگ افزایش نرخ بهره باشد، اما این برای جبران کاهش سرمایه گذاری بانک کافی است؟ این سوال پس از زمانی است که جی پی مورگان چیس، گلدمن ساکس و سیتی گروپ همگی، کاهش شدید درآمدهای سه ماهه اول را اعلام کردند. بانک آمریکا، به رهبری برایان موینیهان، با افزایش نرخ بهره و افزایش رشد وام که وعده افزایش درآمد را می‌داد، از این روند بهره برده است. اما ارزش سهام‌های بانکی در سال جاری نگرانی‌ها از اینکه تورم بالاتر می‌تواند به رکود کمک کند، کاهش یافت.


در حالی که نرخ‌های بلندمدت در طول سه‌ماهه افزایش یافت، نرخ‌های کوتاه‌مدت افزایش بیشتری داشت و منحنی سود ثابت یا در برخی موارد معکوس، نگرانی‌ها را از کندی رشد اقتصادی پیش رو برانگیخت. سهام‌های بانک آمریکا در سال جاری ۱۵ درصد سقوط کرده که بدتر از کاهش ۱۱.۶ درصدی شاخص بانکی KBW است. هفته گذشته، جی پی مورگان گفت که سود آن به دلیل زیان‌های ناشی از تحریم‌های روسیه و کنار گذاشتن پول برای زیان‌های وام‌های آتی کاهش یافته است. گلدمن، مورگان استنلی و سیتی گروپ هر کدام با نتایج معاملاتی بیش از حد انتظار بالاتر از پیش بینی ها قرار گرفتند و ولز فارگو با وجود کاهش وام‌های رهنی، درآمد خود را از دست داد.

برچسب ها: سود بانک آمریکا
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر