30 فروردين 1401 - 14:59

برگزاری معارفه سرپرست مرکز مطالعات اقتصادی و بانکداری اسلامی بانک ملی ایران

مراسم معارفه سرپرست مرکز مطالعات اقتصادی و بانکداری اسلامی بانک ملی ایران امروز با حضور مدیر عامل، اعضای هیات مدیره و اعضای هیات عامل این بانک برگزار و محمدرضا مهدیار اسماعیلی به این سمت منصوب شد.
کد خبر : ۱۳۱۹۹۸
برگزاری معارفه سرپرست مرکز مطالعات اقتصادی و بانکداری اسلامی بانک ملی ایران

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمدرضا فرزین در این مراسم با اشاره بر ایجاد این مرکز جدید در ساختار بانک گفت: بانک ملی ایران با ۵۱ میلیون مشتری در جایگاه یک نهاد مهم اقتصادی و بانکداری کشور قرار دارد و از این رو ضرورت دارد تا در تولید دانش بانکداری نیز ایفای نقش کند و این بخش را توسعه بخشد.

وی با تاکید بر اینکه بانکداری در کشور باید متناسب با فرهنگ و خواست مردم باشد، تصریح کرد: ضروری است که مطالعات عمیق تری در حوزه بانکداری اسلامی صورت گیرد و بانک ملی ایران به عنوان یکی از بزرگترین بانک های جهان اسلام باید تلاش مضاعفی در این حوزه داشته باشد.

فرزین ادامه داد: از آنجا که رابطه تعاملی مستمری، میان بانک و اقتصاد وجود دارد بنابراین باید به صورت مستمر اسناد بالادستی اقتصاد مورد بررسی قرار گیرند و این مرکز جدید در بانک ملی ایران می تواند در این زمینه بسیار راهگشا باشد؛ ضمن اینکه قطعا می تواند در آینده بانک هم موثر واقع شود.

همچنین محمدرضا مهدیار اسماعیلی سرپرست مرکز مطالعات اقتصادی و بانکداری اسلامی بانک نیز ضمن قدردانی از بذل اعتماد مدیرعامل در تصدی سمت جدید خود گفت: بانک ملی ایران از سابقه دیرینه فعالیت در نظام بانکی برخوردار بوده و در بسیاری از اتفاقات مهم و اثرگذار اقتصادی کشور به عنوان خط شکن ایفای نقش کرده است؛ از این رو تلاش ما در این مرکز افزودن دانش و پیشبرد مطالعات در حوزه های تاثیرگذار بانکی به ویژه عقود بانکی و اسلامی خواهد بود.

وی در پایان بیان کرد: امیدوارم فضای مشترک مناسبی از طریق این مرکز ایجاد شود و مورد استفاده همه بانک های کشور قرار گیرد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها