01 ارديبهشت 1401 - 11:00

‍تقدیر معاون وزیر اقتصاد از خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سفر رئیس جمهوری به مشهد

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی از خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان خراسان رضوی تقدیر کرد.
کد خبر : ۱۳۲۰۳۲
مشهد-سفر رئیس جمهوری-تقدیر

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، در پی سفر رئیس جمهوری به مشهد مقدس، میز خدمت بانک به مدت ۲ روز در محل اعلامی وزارت امور اقتصاد و دارایی مستقر و نسبت به ارائه خدمت به مراجعان و پیگیری مشکلات آن‌ها اقدام شد.


همچنین مدیر شعب استان با «هادی قوامی» نماینده تام‌الاختیار وزیر امور اقتصاد و دارایی و «حسینی» نماینده بانک مرکزی دیدار و خدمات بانک را برای آن‌ها تشریح کرد.


در همین رابطه وزارت امور اقتصاد و دارایی از خدمات بانک تقدیر کرده است. در لوح سپاس این وزارتخانه که به امضای «هادی قوامی» معاون امور حقوقی و مجلس و نماینده تام‌الاختیار وزیر امور اقتصادی و دارایی رسیده، خطاب به «محمدرضا صبوری» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان خراسان رضوی آمده است:


«خدمت به نظام جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران زمین، توفیقی سترگ در مسیر آموزه‌های دینی و انقلاب است و استقرار میز ارتباطات مردمی همزمان با سفر ریاست محترم جمهوری در استان‌ها، جلوه‌ای از خدمتگزاری و مردمی بودم دولت سیزدهم است.


بدین وسیله تشکر و امتنان خود را به پاس نقش بارز و مشارکت ارزشمندتان در ستاد اجرایی میز ارتباطات مردمی وزارت امور اقتصادی و دارایی و واحدهای تابعه در استان خراسان رضوی، اعلام می‌دارم.


مزید توفیقات شما را در سایه توجهات حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) از خداوند مهربان خواهانم.»

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها